شناسهٔ خبر: 66689298 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زلفی گل:

روابط عمومی ها علمدار جهاد تبیین هستند

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در اختتامیه جشنواره دریچه گفت: روابط عمومی ها علمدار جهاد تبیین و امیدآفرینی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی گل در اختتامیه اولین جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی به ارتباط نزدیک روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به مجموعه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در هر دانشگاه از جایگاه خاصی برخوردار هستند.  
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان وابستگی اعضای هیئت رئیسه با مدیران و کارکنان روابط عمومی‌ها گفت: از ویژگی‌های روابط عمومی‌های موفق مهارت در ارتباط برقرار کردن و بیان نقش موثر مجموعه روابط عمومی است.
او افزود: روابط عمومی بویژه در مجموعه آموزش عالی نقش راهبردی و راهبری دارد. روابط عمومی‌ها با معرفی سیاست‌ها و برنامه‌های موفق یک مجموعه آنرا به دیگران معرفی و اولویت‌های آن مرکز علمی و آموزشی را بیان می‌کنند.
دکتر زلفی گل گفت: روابط عمومی‌ها با مشخص کردن، تدوین و معرفی موسسه آموزشی و تحقیقاتی تحت پوشش خود نقش راهبردی خواهند داشت.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: روابط عمومی‌ها علمدار جهاد تبیین و امیدآفرینی هستید و اعضای هیئت رئیسه‌ای موفقند که به نقش و جایگاه شما احترام بگذارد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری به نقش پیشگیرانه روابط عمومی‌ها در ایجاد یک مشکل و بحران‌ها گفت: روابط عمومی ها می توانند در جلوگیری از مشکلات دانشگاهها و بهبود شرایط موثر باشند.

<div id="video-display-embed-code_11117921"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235397/11117921?width=600&height=350"></script></div>

محمدعلی زلفی گل با بیان اینکه انتخاب عنوان و تیتر خبر روابط عمومی‌ها می‌تواند جریان ساز و تاریخی باشد، گفت: روابط عمومی‌ها ثبت تجربه مدیران و مجموعه مطبوع خود هسند.
او خطاب به مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم گفت: برای موفقیت هر چه بیشتر بین افراد تقسیم کار کنید. شما زمانی موفق هستید که در آموزش افراد با توانایی‌های بالا در ارتباطات موفق باشید و کادر سازی کنید.
زلفی گل با اشاره به نقش آموزشی حوزه دانشگاه گفت: توانایی‌های افراد مستعد در همین دانشگاه تربیت می‌شوند و فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_11117920"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235397/11117920?width=600&height=350"></script></div>

در اختتامیه اولین جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی از ۴۸ نفر از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و ۹ نفر از خبرنگاران برگزیده و  مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11117923"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235397/11117923?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما