شناسهٔ خبر: 66688698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هافبک تراکتور و آرزوی هت‌تریک رویایی

مهدی حسینی در بازی جام حذفی مقابل تراکتور انگیزه‌های خاصی دارد و به دنبال سومین تاثیرگذاری مستقیم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حسینی هافبک سابق مس‌رفسنجان سومین حضور خود مقابل تیم سابقش را تجربه خواهد کرد و در این مسابقه با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت.

حسینی در دو بازی لیگ که مقابل مس رفسنجان حضور پیدا کرد در هر دو مسابقه پاس‌ گل داد و در روند مسابقه تاثیر مستقیم داشت و عملکرد خوبی هم در خط هافبک به نمایش گذاشت و دور از انتظار نخواهد بود که در این مسابقه هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار باشد.

حسینی در بازی رفت مصافت طولانی را پا به توپ به سمت محوطه جریمه مس‌رفسنجان حرکت کرد و در نهایت با یک ارسال بی‌نقص مهدی عبدی را نزدیک به محوطه شش قدم صاحب توپ کرد و تک گل سه امتیازی تراکتور به ثمر رسید.

او در بازی برگشت اما کار ساده‌تری انجام داد و با توپ‌ربایی که از هافبک دفاعی مس‌رفسنجان انجام داد آلوز را پشت محوطه صاحب توپ کرد و چرخش ناگهانی و ضربه فوق‌العاده ریکاردو آلوز تبدیل به گل شد تا او در دومین حضور خود مقابل مس تاثیرگذار باشد.

حسینی در بازی تک‌حذفی مقابل هافبک‌های جنگنده مس‌رفسنجان به میدان خواهد رفت و مقابل تیم سابق خود به دنبال هت‌تریک در تاثیرگذاری روی گل خواهد بود تا عملکرد خوبش را کامل کند.

نظر شما