شناسهٔ خبر: 66688500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوب استان کرمان

کاروان خدام رضوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم گنبد حرم امام رضا (ع) با حضور در شهرستان کهنوج حال و هوای ویژه‌ای به این شهرستان جنوبی استان کرمان بخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با دهه چهار کاروان خدام رضوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم گنبد حرم امام رضا (ع) در نقاط مختلف استان کرمان به ویژه روستاهای دورافتاده مناطق محروم حضور یافتند؛ کاروان‌هایی که با خود عطر آستان مقدس و ملکوتی امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به ارمغان آورده‌اند.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی برای شرکت در برنامه‌های هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمان از روز جمعه اول ذی‌القعده همزمان با ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت به استان کرمان وارد شدند و با حضور در همه شهرها و روستاها حتی دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط استان و حال و هوای مردم کرمان را امام رضایی کردند.

به گزارش تسنیم، این کاروان امروز با حضور در شهر ستان کهنوج حال و هوای ویژه‌ای به این شهرستان جنوبی استان کرمان بخشید؛ توزیع بسته‌های تبرکی نمک و نبات حرم امام رضا (ع) و قرائت صلوات خاصه امام هشتم بخشی از برنامه‌های معنوی این کاروان است که حامل پرچم گنبد منور امام رضا (ع) نیز هستند.

لازم به ذکر است، دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولین استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با صنعتگران، اصناف و بازاریان، دیدار و عیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام و کودکان بی‌سرپرست، غبارروبی مزار شهدا، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان‌ها، حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح و حضور در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های کاروان رضوی در استان کرمان است.

جشن محوری زیر سایه خورشید جمعه 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 با حضور خدام رضوی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/

نظر شما