شناسهٔ خبر: 66688443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تخصیص ۵۷۰ میلیارد تومان به برق‌رسانی جنوب استان بوشهر

فرماندار شهرستان دیر از تخصیص ۵۷۰ میلیارد تومان برای عملیات اجرایی خط انتقال و ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت برق جنوب استان بوشهر در شهرستان دیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندر دیر،توسعه طرح‌های زیربنایی از جمله آبرسانی و برق‌رسانی را مورد توجه ویژه دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق مطالبات مردم در توسعه زیرساخت‌های آبرسانی اقدامات مهمی از جمله ساخت آب‌شیرین‌کن انجام شده است.

وی تقویت زیرساخت‌های برق‌رسانی را یکی دیگر از برنامه‌ها در شهرستان دیر دانست و از عملیات اجرایی خط انتقال و ایستگاه 132 کیلو ولت برق با اعتبار 570 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

فرماندار دیر افزود: خط انتقال این ایستگاه به طول شش کیلومتر با اعتبار 170 میلیارد تومان و فاز اول ایستگاه در زمینی به مساحت دو هکتار با اعتبار 400 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

باربرز ضمن تشکر از استاندار و همه مسئولان نواحی و ناظرین امور توزیع و انتقال برق استان بوشهر گفت: با تکمیل و راه‌اندازی این پروژه مشکل برق عمده شهرستان دیر بر طرف خواهد شد و زیر ساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی و واحد‌های تولیدی موثر واقع می‌شود.

وی با اشاره به شدت گرما هوای مناطق جنوب استان بوشهر تأکید کرد: شهرستان دیر منطقه گرمسیری و هوا با دمای 50 درجه بالای صفر است که نبود ایستگاه ‌دوم برق ، خطر جدی برای قطع برق بود که با احداث این ایستگاه مشکل قطع مکرر برق برطرف خواهد شد.

فرماندار دیر اظهار داشت: سال گذشته 11 میلیارد تومان از محل کمیته برنامه‌ریزی در تقویت برق شهرستان دیر هزینه شده است که بخشی از مشکلات تأمین و پایداری شبکه مناطق هدف برطرف شد.

انتهای پیام/190/

نظر شما