شناسهٔ خبر: 66688371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال: ۳ فینال دیگر باقی مانده است

دروازه‌بان استقلال در بازی با فولاد خوزستان بار دیگر موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین حسینی درحالی توانست دوباره یک ۹۰ دقیقه دیگر بدون گل خورده را پشت سربگذارد که در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن در همان دقایق آغازین دروازه خود را روی تک حمله ذوبی‌ها باز شده دید.

حسینی اما به ادامه روند گل نخوردن امیدوار است و البته برتری تیمش را مهم‌تر می‌داند. او دراین راستا می‌گوید:« همیشه گفته‌ام مهم برتری تیم است. البته من هم به عنوان دروازه‌بان دوست ندارم گل بخورم و به دنبال کلین‌شیت هستم، اما گاهی دیگر نمی‌شود کاری کرد و دروازه باز می‌شود. با این تداوم بردها اهمیت دارد که باید یکی بعد از دیگری بازی‌ها را ببریم تا صدر جدول را از دست ندهیم».

کاپیتان استقلال درادامه صحبت‌های خود درباره بازی با نساجی اشاره کرد:« قطعاً بازی‌های خارج از خانه شرایط متفاوتی دارد، اما کادر فنی برای این شرایط برنامه خاصی خواهد داشت تا بتوانیم به امتیاز مطلوب برسیم. شک نکنید استقلال برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت. ما به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن در قائمشهر به دست آید».

حسینی درباره اینکه هواداران در این هفته‌ها به‌شدت تیمشان را حمایت می‌کنند وفضای بسیار خوبی در ورزشگاه به وجود آمده نیز این جملات را به زبان آورد:«دست همگی درد نکند. در بازی با فولاد هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و شبی به یادماندنی خلق شد. دست همه آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند درد نکند. امیدوارم ما هم بتوانیم با کسب قهرمانی دل آن‌ها را شاید کنیم. استقلال تیم بزرگی است که هواداران بزرگی دارد. هواداران ما بهترین هواداران دنیا هستند. می‌بینید که با وجود دشواری‌ها از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه می‌آیند و سکوها را پر می‌کنند و بعد از تشویق تیم ما و کسب پیروزی از ورزشگاه می‌روند. خدا را شکر آن روز شرمنده هواداران نشدیم. روز باشکوهی رقم خورد و امیدوارم با همین هواداران جشن قهرمانی بگیریم».

حسینی در این فصل ۱۵ گل دریافت کرده و رقابت تنگاتنگی با پورحمیدی دارد. باید دید در نهایت کدام یک از این دو دروازه‌بان صاحب دستکش طلایی خواهند شد.

نظر شما