شناسهٔ خبر: 66688167 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت تجهیز بخش های تخصصی بیمارستان بوعلی چادگان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از استفاده نشدن بخش های تخصصی در بیمارستان بوعلی شهرستان چادگان استان اصفهان گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

ضرورت تجهیز بخش های تخصصی بیمارستان بوعلی چادگان

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیمارستان بوعلی چادگان در استان اصفهان، در زمینی به مساحت ۳۲۰۰۰ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع آماده، در حال فعالیت است. این بیمارستان، مرکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و ۴۰ تخت فعال دارد. شهروند خبرنگار ما مدعی است ، بخش های جراحی و تخصصی این بیمارستان تعطیل است.

متن شهروند خبرنگار ما:

باسلام وصلوات برمحمدوآل محمد (ص) بیمارستان بوعلی شهرستان چادگان استان اصفهان درتاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید و افتتاح شد. در ابتدا چند جراحی درآن انجام شد ولی به دلیل نداشتن تیم پزشکی دکتر جراح و بیهوشی و تخصص‌های مورد نیاز در اتاق عمل قسمت جراحی تعطیل شد. بیمارستانی که مجهز و با امکانات ( دیالیز و ...) فقط به صورت پزشک عمومی و تزریقات و ویزیت متخصص هفته‌ای دو سه روز تا امروز یعنی اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال خدمت رسانی است.

این بیمارستان اینترنت ندارد و وقتی مریضی به شهرستان‌های همجوار اعزام می‌گردد نمی توانند باسیستم ارجاع دهند تا در سیستم مالی دچارمشکل نگردد و بتواند از بیمه‌های تکمیلی دیگر استعلام بگیرد. لطفا پیگیری نمایید تا  بعداز گذشت ۹ سال از افتتاح بیمارستان ، کارتخصصی در آن شروع شود و بیت المال بدون استفاده نماند.

باتشکر

نظر شما