شناسهٔ خبر: 66687498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جوان موردعلاقه مجیدی جایی در تیم نکو نداشت:

آقای‌ گل بازی‌های دوستانه استقلال بدون بازی رسمی!

امیرعلی صادقی در لیگ بیست و سوم فرصت حضور در میدان پیدا نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با حضور محمدرضا خالدآبادی در بازی با تراکتور حضور یک نیمه‌ای سامان تورانیان در بازی با فولاد فقط یک بازیکن فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرده و دیگر بازیکنان این تیم حداقل یک نیمه برای استقلال بازی کرده‌اند.

امیرعلی صادقی بازیکن گلزن استقلال در بازی‌های دوستانه در این فصل حتی به عنوان بازیکن جانشین هم به میدان فرستاده نشد تا تنها بازیکنی باشد که در تمرینات این تیم حضور دارد، اما فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و جواد نکونام با توجه به سیستم خاصی که در استقلال بازی می‌کند و از وینگر در تیم خود استفاده نمی‌کند فرصت بازی به این بازیکن جوان نرسید.

2022307

با توجه به مصدوم و محرومان پرتعداد استقلال، امیرعلی صادقی در بازی با فولاد روی نیمکت قرار گرفت و بازی را از کنار خط تماشا کرد، این بازیکن جوان در زمان مربیگری فرهاد مجیدی 9 بازی به عنوان جانشین و در دوران ریکاردو ساپینتو 5 بازی به میدان آمد.

با توجه به حساسیت 3 مسابقه آینده استقلال بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن در این فصل فرصتی برای حضور در زمین پیدا کند و لیگ برتر بیست و سوم را بدون انجام بازی رسمی به پایان برساند.

صادقی پس از پیروزی مقابل فولاد در جشن شادی بازیکنان استقلال حضور پررنگی داشت و همراه با ایمان سلیمی به سمت سکوهای ورزشگاه آزادی رفت و خوشحالی خود را با هواداران حاضر در ورزشگاه تقسیم کرد.

نظر شما