شناسهٔ خبر: 66687317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مصلح و علاقه‌ شدید به اجرای حرکت تکنیکی:

ا‌و می‌خواهد زیدان باشد! (ویدیو)

شایان مصلح در بازی با نساجی و پیکان علاقه خاصش به دریبل زیدانی را نشان داد!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح مدافع چپ‌پای ذوب آهن در بازی با فولاد عملکرد خوبی داشت و توانست به همراه خط دفاعی این تیم دروازه سبزپوشان را بسته‌ نگه‌ دارد و سه امتیاز خانگی را کسب کنند.

در صحنه‌ای از بازی ذوب آهن و پیکان شایان مصلح با حرکتی تکنیکی خط هافبک خودروسازان را از جریان بازی خارج کرد و موقعیت خوبی برای خودش ایجاد کرد که استپ عجولانه او مانع گلزنی و خلق یکی از زیباترین گل‌های لیگ برتر شد!

مصلح یک‌ بار در بازی با نساجی اقدام به دریبل زیدانی کرد و این‌کار را در بازی با پیکان هم تکرار کرد تا نشان دهد در هفته‌های اخیر این حرکت تکنیکی را بارها مرور کرده و به یکی از شگردهای او در جریان مسابقه تبدیل شده است، مصلح در حالی که توسط هافبک‌های ذوب آهن محاصره شده بود با دریبل زیدانی از بین آنها عبور کرد و توپ را در اختیار دیگر بازیکنان ذوب آهن قرار داد و طی یک رفت و برگشت در موقعیتی فوق‌العاده صاحب توپ شد اما استارت بلند او باعث شد تا این موقعیت خوب از دست برود.

ویدئو: 332811

مصلح در این فصل در تمامی مسابقات ذوب آهن به میدان رفته و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید و در طول فصل دو پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است.

نظر شما