شناسهٔ خبر: 66687091 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

چند خبر از نیروی انتظامی استان یزد

ارتقاء احساس امنیت با اجرای طرح پاکسازی در خاتم /کشف بیش از 2 کیلو تریاک و حشیش

یزد - فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی ماموران انتظامی شهرستان مقادیری موادمخدر و قرص های غیرمجاز کشف کردند

صاحب‌خبر -

 

آسیانیوز / یزد ؛  سرهنگ "محمود ایزدپناه" با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت تامین امنیت پایدار، ارتقاء احساس امنیت مردم و برخورد با خرده فروشان و معتادان سطح شهرستان توسط پلیس خاتم به مرحله اجرا درآمد.

 

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح مقدار یک کیلوگرم تریاک، یک کیلو و 100 گرم حشیش و 1290 عدد قرص های غیرمجاز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم ایزد پناه با بیان اینکه تعداد 6 خرده فروش نیز دستگیر شدند افزود: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

3 سارق توسط پلیس بافق دستگیر شدند

مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهدای شهرستان بافق سه سارق را دستگیر و اموال مسروقه شامل موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و.... را از آن ها کشف کردند.

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت با اقدامات فنی و پلیسی، سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر و با اعترافات او گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ طولابی نژاد تصریح کرد: مأموران کلانتری11 شهدای بافق نیز با اطلاع از دو مورد سرقت و به سرقت رفتن اموالی از قبیل یک دستگاه موتورسیکلت، خاموت و سیم مفتول، موفق شدند با کارشبانه روزی و مستمر، دو سارق را شناسایی و دستگیرکنند که اموال مسروقه نیز ازآنها کشف شد.

فرمانده انتظامی بافق ادامه داد: اموال مکشوفه به مالباختگان تحویل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

 

اجرای طرح آرامش در شهر در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از اجرای طرح آرامش در شهر و دستگیری 14 خرده فروش و معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ "سیدرضا صادقیان" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر و ارتقاء امنیت و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در هفته گذشته در روستای بنادکوک و شهر تفت اجرا کرد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح 14 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر و میزان تقریبی 300 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: با توجه به رضایتمندی وخرسندی مردم و شهروندان ازاجرای این طرح و به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان این روند همچنان ادامه دارد .

کشف سوخت قاچاق از 405 شوتی

 

جانشین انتظامی شهرستان مروست گفت: مأموران پلیس مروست مقدار دو هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

 

سرگرد "مسعود محسنی نسب " درباره این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی به یکدستگاه خودرو 405 شوتی مشکوک و به راننده دستور ایست صادر و آن را متوقف کردند .

 

محسنی نسب  افزود: در بازرسی از خودرو مقدار دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر  و مراتب تشکیل پرونده و به حضور مقام قضایی رسید.

کشف 7تن برنج احتکار شده در یزد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس،7 تن برنج احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ "سیدمحمدطاهر موسوی" درباره این خبر اظهارداشت: در راستای مقابله با احتکار کالا و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس اماکن با اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به احتکار برنج کرده است.

وی با بیان اینکه  ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و با حضور عوامل اداره صنعت معدن و تجارت، مکان دقیق نگهداری این کالا را در شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند، افزود: 7 تن برنج احتکار شده کشف شد.

سرهنگ موسوی یادآور شد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد شد.

 

جاساز تریاک در پارس

فرمانده انتظامی شهرستان "خاتم" از كشف 14 کیلو500 گرم تریاک در بازرسی از سواری پارس خبر داد.

سرهنگ "محمود ایزدپناه" درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه پژو پارس حامل محموله موادافیونی در محور های مواصلاتی مطلع شدند.

این مقام انتظامی در ادامه اعلام داشت:ماموران ضمن توقیف خودرو، مقدار14 کیلو500گرم تریاک  کشف و یک متهم را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان افزود: متهم قصد انتقال مواد از استان های جنوبی به مرکز کشور را داشت که با تیزهوشی ماموران پلیس خاتم دستگیر شد.

سید محمدجواد عرفانفر

 

ارتقاء احساس امنیت با اجرای طرح پاکسازی در خاتم /کشف بیش از 2 کیلو تریاک و حشیش

نظر شما