شناسهٔ خبر: 66686918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام فرمانده سپاه دیّر به مناسبت روز روابط عمومی

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

پیام فرمانده سپاه دیّر به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در تقویم نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

روابط عمومی، به مثابه چشم و گوش سازمان و پل ارتباطی میان مجموعه و جامعه، نقشی استراتژیک و حیاتی ایفا می‌کند.

در عصر اطلاعات و فناوری که هر لحظه شاهد تحولات و نوآوری‌های جدید هستیم، شما مروجان واقعیت و شفافیت، با تلاش‌های بی‌وقفه خود، تصویری روشن و دقیق از اهداف، دستاوردها و فعالیت‌های سپاه را به جامعه منتقل می‌کنید. این مسئولیت بزرگ، نیازمند دانش، هوشمندی و خلاقیت است تا بتوانیم در مسیر اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

بی‌شک، تعامل موثر و سازنده شما با رسانه‌ها و مخاطبان، در تقویت پیوندهای میان سپاه و مردم نقشی اساسی دارد. امید است با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و با نگاهی نوآورانه به آینده، شاهد تحقق اهداف عالیه و توسعه هر چه بیشتر این حوزه حیاتی باشیم.

اینجانب روز روابط عمومی وارتباطات، این فرصت را غنیمت شمرده و از صمیم قلب برای همه دست‌اندرکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات در سپاه و بسیج که در جهت تشریح دستاوردها، توانمندی‌ها و رسالت مهم سپاه و بسیج و سازمان های مختلف تلاش می‌کنند، از خداوند متعال برای همه شما سلامتی، موفقیت و سربلندی خواستارم و از تلاش‌های بی‌دریغ و مجاهدت‌های شما در راه اعتلای نام سپاه و ایران اسلامی قدردانی می‌کنم.

 

انتهای خبر/

نظر شما