شناسهٔ خبر: 66686399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قم:

روابط عمومی ها با کارتخصصی و حرفه ای در جهاد تبیین ایفای نقش کنند

قم- استاندار قم گفت: موضوع جهاد تبیین از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که در این عرصه روابط عمومی ها با کار تخصصی و حرفه ای می بایست ایفای نقش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری بعدازظهر چهارشنبه در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم که به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد گفت: موضوع جهاد تبیین از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که در این عرصه روابط عمومی ها با کار تخصصی و حرفه ای می بایست ایفای نقش کنند.

استاندار قم بیان کرد: جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی استان قم باید تقویت شده و ارتقا یابد و افراد متخصص در این بخش باید به خدمت گرفته شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهورب اسلامی برای نشان دادن ناکارآمدی در کشور تلاش. و توطئه می کنند گفت: دشمن تلاش دارد در این مسیر با ابزار ناامید کردن مردم به اهداف خود برسد.

آقامیری تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی با رهبری های مقام معظم رهبری رو به جلو حرکت می کند و از کارآمدترین نظام ها در دنیا است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه را باید در صد سال اخیر دید افزود: باید خدمات نظام جمهوری اسلامی را برای مردم بازگو کرد و از این مسیر مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد که روابط عمومی ها در این راستا نقش مهمی بر عهده دارند.

استاندار قم گفت: جمهوری اسلامی ایران به مردم خود تکیه دارد و دشمنان نیز تلاش دارند تا با اتهام زنی دل مردم را خالی کنند.

وی با اشاره به بیداری بشریت پس از حوادث غزه گفت: امروز شاهدیم که در خاک آمریکا پرچم این کشور به آتش کشیده می شود و پرچم حزب الله لبنان برافراشته می شود که این امر ناشی از انعکاس خوب جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه است.

نظر شما