شناسهٔ خبر: 66686337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

ساخت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال کارهای نمایشی نیست، گفت: در سال گذشته بیش از ۷۱ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحراییشامگاه چهارشنبه در نشست قرارگاه راه روستایی استان که با حضور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی و مردمیاری نیروی زمینی سپاه پاسداران و دبیر کارگروه راه روستایی این قرارگاه، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد؛ اظهار کرد: دولت مردمی دکتر رئیسی یک دولت جهادی و میدانی است و خدمت در این دولت موجب افتخار است.

صحرایی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام را یک ظرفیت و موهبت بزرگ برای استان‌های کم برخودار توصیف کرد و گفت: یکی از کارهای شاخص و برجسته قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام اجرای بزرگراه تراتزیتی برکت در مرز خسروی طی یک مدت بسیار کوتاه است و طی توافق صورت گرفته، قرار است با استفاده از ظرفیت این مجموعه جهادی، ۷۱ کیلومتر راه روستایی جدید در استان کرمانشاه ایجاد شود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه مهم و امیدآفرین تا پایان امسال به بهره برداری برسد و روستاییان عزیز ما از نعمت یک راه سالم و ایمن بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه یادِآور شد: طبق توافق صورت گرفته این پروژه بزرگ با پیمانکار بومی و بهره گیری از نیروی کار کرمانشاهی اجرایی می شود.

وی همچنین تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم به دنبال کارهای نمایشی نیست و به شکل جهادی و میدانی برای حل مشکلات و معضلات کرمانشاه اقدام کرده است.

نظر شما