شناسهٔ خبر: 66685599 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت داخل در شهرآفتاب افتتاح شد

 صبح امروز با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب،  جمعی از مقامات،  فعالین و تولید کنندگان تجهیزات پزشکی نخستین  نمایشگاه دائمی بیمارستان تمام ایرانی ساخت داخل در شهرافتاب افتتاح شد.  صبح امروز با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب،  جمعی از مقامات،  فعالین و تولید کنندگان تجهیزات پزشکی نخستین  نمایشگاه دائمی بیمارستان تمام ایرانی ساخت داخل در شهرافتاب افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، عباس تقدسی نژاد در این مراسم  با اشاره به اینکه در دو سال گذشته شعار ایجاد نمایشگاه دائمی را مطرح کردیم، اظهار داشت: تلاش ما این است که که در کنار نمایشگاه های موقت و فصلی، نمایشگاه های دائمی راه اندازی شود تا بتواند سبب رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان این که  امروز خوشحالم که نخستین نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت داخل در شهرآفتاب افتتاح شده است، گفت: این نمایشگاه می تواند به بهترین شکل در خدمت تولید کننده باشد.

 وی با اشاره به راه اندازی ساختمان تجارت جهانی شهرآفتاب بیان کرد: با راه اندازی ساختمان تجارت جهاتی می شود تعداد نمایشگاه های دائمی و متراز آن را افزایش داد.

همچنین فراخوان ساخت ساختمان تجارت جهانی 2 به زودی اعلام می شود. تقدسی نژاد با اشاره به اینکه اقداماتی در خصوص ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در شهرآفتاب صورت گرفته است، افزود: با ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرآفتاب و نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) تجارت در صنعت نمایشگاهی تسهیل می شود.

 انتهای پیام/

نظر شما