شناسهٔ خبر: 66685463 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

جشن بزرگ امام رضایی ها از قاب شبکه تهران

شبکه تهران سیما جشن بزرگ امام ‌رضایی‌ها (ع) را که به مناسبت میلاد با سرسعادت و فرخنده امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) روز جمعه، (۲۸ اردیبهشت‌ ماه) در تهران برگزار می شود، بصورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این جشن خانوادگی روز جمعه از میدان هفت ‌تیر تا میدان ولیعصر (عج) از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپا می شود و شبکه تهران سیما با استقرار واحد های سیار در دورتادور میدان ولیعصر (عج) و همچنین برپایی استیج تلویزیونی در شمال غربی میدان، پایین دیوار نگاره، تصاویر این جشن را بصورت زنده و مستقیم تقدیم نگاه عاشقان قائم ثامن می نماید.

همچنین با استقرار چند دستگاه واحد سیار در طول مسیر، از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) مسیر راهپیمایی شهروندان دلداده به ضامن آهو نیز تصویر می شود. گفتنی است ویژه برنامه جشن بزرگ امام رضایی ها (ع) در چند نوبت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از قاب تصویر شبکه پایتخت تماشایی می شود و در هر بخش آیتم های جذاب، شاد و متنوعی را تقدیم نگاه عاشقان عالم آل محمد (ص) خواهد کرد.

حضور گروههای سرود اسراء، احسان و زهرائیون، کارشناسان مذهبی، گروه های نمایشی و استند آپ کمدی، گروه های هنری ویژه کودکان و نوجوانان و تنی چند از هنرمندان و خوانندگان در این برنامه تدارک و پیش بینی شده است.

همچنین بعد از اذان و نماز مغرب و عشاء، جشن بزرگ امام رضایی ها (ع) با اجرای صابر خراسانی در قاب تصویر شبکه تهران سیما از پیروان نور الهدی، دلبری می کند. در این بخش از برنامه شاهد اجرای گروه نقاره زنی، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و... خواهیم بود.

نظر شما