شناسهٔ خبر: 66685330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

تغییر استراتژی یکی از رمزهای پیروزی در عملیات بیت‌المقدس بود

سردار «ظفری» گفت: عملیات بیت‌المقدس به ما یاد داد در همه کارها اگر توکل بر خدا کنیم پیروز هستیم و تغییر استراتژی یکی از رمزهای پیروزی در این عملیات بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز (چهارشنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت استان همدان، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس به ما یاد داد در همه کارها اگر توکل بر خدا کنیم پیروز هستیم و تغییر استراتژی یکی از رمزهای پیروزی در این عملیات بود.

وی افزود: پس از عملیات سوم خرداد، استراتژی دفاعی به هجومی تبدیل شد چرا که باور کردیم باید از حالت دفاعی بیرون آییم و در جنگ پیروز شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه استراتژی جنگی ایران در دانشگاه‌های نظامی کشورهای دیگر تدریس می‌شود، گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان رهبری بودند و در لبیک به امام راحل در جبهه‌ها حضور یافتند.

وی با اشاره به وجود ۵۶ مناسبت در طول سال در حوزه دفاع مقدس، متذکر شد: بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح هدف از بزرگداشت این مناسبت‌ها ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

 

نظر شما