شناسهٔ خبر: 66685211 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

با توجه به درخشش ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس، یک باشگاه خارجی برای خرید این بازیکن پیغام ارسال کرده که اگر باشگاه با این انتقال موافقت کند، ۱۰ برابر سود نصیب باشگاه پرسپولیس می‌شود.

پیشنهاد ۳ میلیون یورویی برای ستاره پرسپولیس

پیشنهاد ۳ میلیون یورویی برای ستاره پرسپولیس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ اوستون اورونوف بدون شک یکی از بهترین خریدهای خارجی تاریخ پرسپولیس است. بال چپ گلزن و تکنیکی پرسپولیس که نیم‌فصل و در شرایطی که با استقلال توافق کرده بود، راهی پرسپولیس شد تا به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، اورونوف برای یک فصل و نیم قراردادی به ارزش ۹۵۰ هزار یورو امضا کرد و بر همین اساس تا پایان لیگ بیست و چهارم باید برای پرسپولیس بازی کند. او برای همین نیم فصل ۳۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند و به ازای فصل بعد ۶۵۰ هزار یورو. بعد از درخشش اخیر اورونوف اما پیشنهادهای جدیدی به دست او رسیده. از جمله یک باشگاه خارجی که برای خرید او پیغام فرستاده و تأکید کرده حاضر است سه میلیون یورو به پرسپولیس بدهد و رضایت‌نامه اورونوف را بگیرد.

پرسپولیس اما فعلا به حفظ اورونوف اصرار دارد و حتی صحبت‌هایی نیز انجام داده تا دستمزد ۹۵۰ هزار یورویی او را افزایش بدهد. با توجه به اینکه پرسپولیس تنها یک نیم فصل از اورونوف استفاده کرده و باید ۳۰۰ هزار یورو به او پرداخت کند، در صورت فروش ستاره ازبک سود ۱۰ برابری نصیبش خواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما