شناسهٔ خبر: 66685094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پوستکوگلو به سرنوشت مورینیو و کونته دچار می‌شود!

اظهارات آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، پس از بازی دیشب برابر منچستر سیتی، مدیران این باشگاه را نگران کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو پس از شکست دیشب تاتنهام مقابل منچستر سیتی، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی روبروی خبرنگاران نشست و از باشگاهش انتقاد کرد.

بدون فریاد، بدون کنایه و به‌صورت مستقیم، او از سر ناامیدی نکاتی را در مورد باشگاهش بیان کرد که به‌‌نظر می‌رسد هواداران و مدیران باشگاه را به‌شدت نگران کرد.

او پس از باخت ۲-۰ مقابل منچستر سیتی، بدون فرار از واقعیات ماسک صمیمانه همیشگی‌اش را زمین گذاشت و با بی‌رحمی انتقاداتش و ناامیدی‌اش را از اتفاقات داخل و خارج باشگاه ابراز کرد.

2022289

او گفت: «اتفاقات ۴۸ ساعت گذشته به من نشان داد که پایه‌ها و بنیان باشگاه بسیار شکننده و ضعیف هستند.» در حالی‌که از پرداختن به جزئیات در مورد اینکه دقیقاً منظورش از این نظرات چیست، خودداری کرد، به نظر می‌رسید که او به مشکلات پشت صحنه اسپرز و همچنین گروه‌های هواداری اشاره کرد.

آنچه در اینجا مهم است این واقعیت است که او مایل است نگرانی‌های خود را در ملأ عام بیان کند، دقیقا مانند آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو، مربیان قبلی باشگاه.

مدیران تاتنهام از این رفتار پوستکوگلو نگران هستند. به‌خصوص با توجه به سابقه او در سلتیک و تغییر رفتارش که آغاز یک پایان را نشان می‌داد و ممکن است اتفاقات دیشب هم آغاز پایان دوران پوستکوگلو در تاتنهام باشد.

نظر شما