شناسهٔ خبر: 66684831 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

ایمان سلیمی با گلزنی در بازی استقلال مقابل فولاد باعث شد آبی‌ها به صدر جدول برگردند.

پاسخ محکم یک استقلالی به انتقادات؛ درخشش در بهترین زمان!

پاسخ محکم یک استقلالی به انتقادات؛ درخشش در بهترین زمان!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت و با برتری یک بر صفر مقابل این تیم، بار دیگر صدر جدول را تصاحب کرد. ایمان سلیمی، مدافع آبی‌های پایتخت در این بازی روی یک ضربه کرنر موفق به باز کردن دروازه فولاد شد و نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز این بازی برای تیمش داشت.

پایان انتقادات از مدافع استقلال

به گزارش فوتبال ۳۶۰، ایمان سلیمی که ابتدای فصل پس از جدایی رافائل سیلوا و عارف غلامی راهی استقلال شده بود، با توجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌های پرتعداد مدافعان این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا کرده است. با این حال عملکرد پر فراز و نشیب سلیمی در چند هفته اخیر باعث شده بود هواداران استقلال چندان از شرایط او راضی نباشند و انتقادات زیادی از مدافع آبی‌ها شده بود.

با توجه به مصدومیت محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان و محرومیت روزبه چشمی در بازی با فولاد، سلیمی باز هم شانس حضور در ترکیب اصلی را به‌دست آورد و توانست با یک گل ۳ امتیازی و عملکردی قابل قبول در خط دفاعی، جای خالی این ۳ بازیکن را به خوبی پر کند. گلزنی مقابل فولاد باعث شده سلیمی تا حد زیادی از زیر فشار انتقادات خارج شود و شرایطش در جمع آبی‌ها بهبود پیدا کند.

دومین گل حساس ایمان سلیمی در لیگ بیست‌وسوم

مدافع شماره ۶ استقلال در بازی با فولاد برای دومین بار در این فصل از لیگ برتر موفق به باز کردن دروازه رقبا شد. او قبلا در بازی حساس مقابل تراکتور هم برای استقلال گل زده بود که آن گل هم از روی نقطه کرنر به ثمر رسید. با گلزنی سلیمی در این بازی، آمار گل‌های مدافعان میانی استقلال چشمگیرتر از قبل شد و آن‌ها نقش مهمی در نتایج این فصل آبی‌پوشان ایفا کرده‌اند.

آرمین سهرابیان ۴ گل، محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی ۲ گل و روزبه چشمی یک گل در این فصل به‌ثمر رسانده‌اند و تنها رافائل سیلوا هنوز نتوانسته گلی را برای استقلال بزند. آمار ۹ گل زده توسط مدافعان استقلال در شرایطی به ثبت رسیده که ۴ مهاجم این فصل آبی‌ها یعنی گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی، پیمان بابایی و ارسلان مطهری مجموعا ۱۱ گل برای این تیم زده‌اند و این موضوع نشان‌دهنده تاثیرگذاری بالای بازیکنان حاضر در خط دفاعی در تیم جواد نکونام است.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما