شناسهٔ خبر: 66684802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده گردان113 امام حسین(علیه السلام) خبرداد:

نشست صمیمی وهمایش گردهمایی خانوادگی

به منظور ایجاد صمیمیت و بالا بردن روحیه ونشاط وهمچنین تفریحات سالم، نشست صمیمی وهمایش گردهمایی خانوادگی همراه با برنامه های شاد فرهنگی برای خانواده ها با حضورپایوران وبسیجیان گردان113 امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان در منطقه تنگ خشک شهرستان سمیرم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، نشست صمیمی وهمایش گردهمایی خانوادگی همراه با برنامه های شاد فرهنگی برای خانواده ها با حضورپایوران وبسیجیان گردان113 امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان، به منظور ایجاد صمیمیت و بالا بردن روحیه ونشاط وهمچنین تفریحات سالم در منطقه تنگ خشک شهرستان سمیرم برگزار شد.

فرمانده گردان113 امام حسین(علیه السلام) در این باره گفت: خانواده، یک نهاد اساسی و محوری در جامعه است و تحکیم خانواده یعنی ما خانواده را پابرجا و بدون آسیب‌ نگه داریم.

وی افزود:به دلیل اهمیت خانواده و نقش بسزای آن در اعتلای جامعه، قرآن کریم، روایات اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب عواملی را معرفی می‌کنند که سبب تحکیم خانواده می‌شود و باید به آن ویژه توجه شود.

در پایان گفت:این نوع گردهایی ها به صورت فصلی باعث رشد خانواده و نزدیک شدن خانواده ها به همدیگر و همچنین به دنبال آن یک خانواده انقلابی موثر و با انگیزه از جامعه محقق خواهد شد.

با برنامه ریزی پایوران گردان برنامه های متنوعی برای خانواده ها در طول روز برگزار شد .

نظر شما