شناسهٔ خبر: 66684699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا- ویتنام

ناهید کیانی، سعید نصیری و متین رضایی نمایندگان ایران در روز نخست

سه نماینده تکواندو ایران در روز نخست مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا خواهند بود.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از فردا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور ۲۴۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور در سالن «تین سون» شهر «دانانگ» ویتنام آغاز می‌شود. در روز نخست مسابقات اوزان ۵۴-و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم بانوان برگزار می‌شود که سعیده نصیری، ناهید کیانی و متین رضایی نمایندگان کشورمان هستند.

به گزارش مهر، در وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان که ۱۴ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند سعید نصیری در اولین دیدار باید با «لخااوا» از مغولستان مبارزه کرده و در صورت برتری با مصاف برنده دیدار ژاپن و هنگ کنگ خواهد رفت.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم در میان ۱۴ تکواندو با سید یک دور نخست استراحت داشته و سپس با برنده مبارزه ژاپن و تایلند مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم که ۱۷ تکواندوکار وزنکشی کرده‌اند متین رضایی دور نخست به دیدار «تسوروکا» از ژاپن می‌رود و در صورت برتری با برنده عربستان و سنگاپور پیکار خواهد کرد.

هدایت تیم ملی تکواندو ایران در بخش بانوان برعهده مینو مداح است و مهروز ساعی و فاطمه نعمتی مربیان این تیم هستند. مجید افلاکی هم سرمربی تیم ملی مردان است، رضا ایمان زاده و مهرداد یوسفی نیز کمک‌های وی خواهند بود. حمید رضا یاوری هم پزشک تیم ملی است.

نظر شما