شناسهٔ خبر: 66684691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در آستانه دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران

محدودیت‌های ترافیکی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در مازندران اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در خصوص سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، محدودیت‌های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، با توجه به حضور رئیس جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان مازندران تمهیدات ترافیکی برگزاری برنامه‌های به شرح ذیل اعلام شد:

محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در خیابان‌های جمهوری، ملامجدالدین و میادین ساعت و شهدا شهرستان ساری و تمامی معابر منتهی به خیابان‌های فوق الذکر اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیرهای جایگزین مانند: ۱- خیابان‌های عسکری محمدیان و داراب ۲-خیابان‌های امیرمازندرانی و خزر ۳- خیابان‌های شمشیربند و کمربندی ولیعصر ( عج) ۴- خیابان معلم‌ها جهت تردد استفاده نمایند.

شهرستان قائمشهر

محدودیت‌های ترافیکی در  روز پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت در خیابان‌ها ۱۶ متری، امام خمینی(ره)، ولیعصر(عج) و رازی و تمامی معابر منتهی به خیابان‌های فوق الذکر اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیرهای جایگزین مانند: عدالت و تهران جهت تردد استفاده نمایند.

شهرستان نوشهر

محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه، ۲۸ اردیبهشت در محورهای دوراهی دریابانی و خیابان شهید عماالدین کریمی، میدان همافران، خیابان ۱۵ خرداد، میدان نماز، تقاطع انقلاب و مصلی و تمامی معابر منتهی به خیابان‌های فوق الذکر اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیرهای جایگزین مانند: ۱-خیابان انقلاب ۲- خیابان فردوسی۳- خیابان رازی۴- خیابان ولیعصر(عج) ۵-میدان بندر ۶- کمربندی نوشهر به چالوس جهت تردد استفاده نمایند.

فلذا از شهروندان استان مازندران تقاضا داریم از وسایل نقلیه شخصی خودداری و از مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کنند؛ برای حضور در مراسم، ضمن استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از پارک خودروها در مسیرها و معابر اعلامی جهت روانسازی ترافیک خودداری و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند. در صورت توقف در محدوده‌های اعلامی ، خودروها توسط خودروبر به پارکینگ منتقل‌ می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما