شناسهٔ خبر: 66684580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه باید در یک مسیر باشیم؛

مورایس در نشست ملوان: اینجِری نداریم!

سرمربی تیم فوتبال کنفرانس خبری متفاوتی را پیش از دیدار با ملوان پشت سر گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان که یکی از چهار مسابقه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی سال جاری به حساب می‌آید، گفتگوی متفاوتی با خبرنگاران داشت و فضا و زمان این نشست بیشتر با شوخی و خنده همراه بود.

مورایس در شروع صحبت‌هایش درباره بازی با شاگردان مهدی تارتار گفت: خب جام حذفی. مرحله یک چهارم نهایی. به هر حال در مسابقات جام حذفی فقط یک تیم از دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند و مساوی قبول نیست. با تیم خوب ملوان بازی داریم، امیدوارم در این مسابقه خودمان باشیم و گل‌هایی که باید را بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

سوال اول از مورایس درباره انتخاب مهدی آذربایجانی به عنوان مدیرعامل باشگاه بود و او درباره این تغییر و تحول در باشگاه گفت: نظری ندارم. با ایشان ملاقات داشته‌ام؛ از تصمیم باشگاه حمایت می‌کنیم. منظور از حمایت اینکه باید را برای موفقیت ایشان و باشگاه آماده کنیم.

2022274

خبرنگاری در مورد بازی فصل گذشته با ملوان و از دست رفتن قهرمانی پرسید و اینکه آیا به دنبال انتقام هست یا خیر بیان کرد: من کسی نیستم که در مورد انتقام فکر کنم. امیدوارم روز خوب ما باشد، از موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

خبرنگار دیگری در حالی که سعی داشت سوالش را به انگلیسی از مورایس بپرسد سبب تغییر فضای کنفرانس و ایجاد جو شوخی و خنده شد. او که اصرار داشت به انگلیسی سوال بپرسد، در ادامه سوالش را با فارسی درباره مصدومان یا محرومان احتمالی سپاهان در این مسابقه مطرح کرد که واکنش جالب توجهی از سوی سایر خبرنگاران، مورایس و مترجمش را داشت. البته مورایس در ادامه خیلی کوتاه به این سوال با زبان فارسی پاسخ داد و گفت: اینجِری (مصدوم) نداریم.

2022275

مورایس سپس در پاسخ به این سؤال که شاهد گلزنی سپاهان روی ضربات ایستگاهی نیستیم و آیا دیگر در خصوص این نوع گل زدن، بازیکنان سپاهان تمرینی ندارند یا دلیل آن مسائل روحی است، بیان کرد: شاید به خاطر این است که خطا یا ضربه ایستگاهی برای ما گرفته نمی‌شد و بچه‌ها به همین خاطر تمرین نکردند! (باخنده).

او در پایان گفت: صحبت‌های پایانی من، همیشه درباره اتحاد است. باید هواداران، باشگاه و بازیکنان همه در یک مسیر باشند تا از پس مشکلات بربیاید و فصل را به خوبی تمام کنیم.

نظر شما