شناسهٔ خبر: 66684528 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تولید تجهیزات پزشکی توسط هزار و ۷۰۰ شرکت

رییس سازمان غذا و دارو گفت: ۱۷۰۰ شرکت تولیدکننده در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی وجود دارد و از این تعداد ۴۰۰ شرکت ،دانش‌بنیان هستند. رییس سازمان غذا و دارو گفت: ۱۷۰۰ شرکت تولیدکننده در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی وجود دارد و از این تعداد ۴۰۰ شرکت ،دانش‌بنیان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سید حیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو از نمایشگاه ایران هلث به عنوان رویدادی برای گردهمایی جمع بزرگی از تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و محیطی برای رقابت و عرضه محصولات ایرانی به مراکز فعال ارائه‌دهنده خدمات سلامت یاد کرد.

وی افزود: در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی شرایط روبه‌رشد است و در چند سال اخیر محصولات جدیدی در حوزه دارو، طب سنتی و تجهیزات و ملزومات پزشکی تولید کرده‌ایم.

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به وجود ۱۷۰۰ شرکت تولیدکننده در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی عنوان کرد: ۴۰۰ شرکت از این تعداد، دانش‌بنیان هستند و در حوزه تجهیزات و ملزومات فعالیت می‌کنند؛ هرچند کوچک بودن برخی از این شرکت‌ها ضعف‌ محسوب می‌شود؛ اما با ادغام با یکدیگر می‌توانند توانمندتر شوند.

به گفته  محمدی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در این حوزه به فعالان کمک های مناسبی داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما