شناسهٔ خبر: 66684184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مورایس: از تغییر مدیرعامل باشگاه حمایت می‌کنیم/ انتقام؟ نه!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مسائل اخیر زردپوشان اصفهان و بازی با ملوان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و ملوان در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: فقط یک تیم از این بازی به مرحله بعدی صعود می‌کند و مساوی امکان‌پذیر نیست. ملوان تیم خوبی است اما مهم این است که در روز خوب‌مان باشیم، گل‌هایی که نیاز داریم را بزنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

وی درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان گفت: نظری ندارم. امروز او را ملاقات کردم. باید از تصمیمی که باشگاه می‌گیرد، حمایت کنیم؛ حمایت به آن معنا که شرایط را برای موفقیتش مهیا کنیم.

وی درباره تساوی فصل گذشته با ملوان در اصفهان که باعث دور شدن سپاهان از قهرمانی در لیگ برتر شد، در پاسخ به این سوال که «آیا می‌توانید انتقام آن دیدار را بگیرید؟» عنوان کرد: من کسی نیستم که بخواهم درباره انتقام فکر کنم. امیدوارم فردا روز خوب‌مان باشد و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و برنده شویم.

مورایس درباره گلزنی سپاهان در ابتدای فصل از روی ضربات ایستگاهی  و عدم موفقیت در دیدارهای اخیر  در این موضوع گفت: فکر می‌کنم شاید به این دلیل باشد که ضربه ایستگاهی یا خطایی در پشت محوطه جریمه حریفان برای‌مان گرفته نمی‌شد و بچه‌ها متوجه شدند در این شرایط روی این موضوع تمرین نکنند.

وی در پایان گفت: صحبت‌های پایانی من همیشه راجع به اتحاد است؛ اینکه هواداران، باشگاه و همه در یک مسیر باشند تا بتوانیم از پس این مشکلاتی که برای ما رخ داده، بربیاییم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما