شناسهٔ خبر: 66684069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حریف از انگیزه‌ بالایی برخوردار است؛

مربی آلومینیوم: بازی سختی داریم اما به‌دنبال صعودیم

مجید محافظت‌کار می‌گوید اعضای تیم آلومینیوم با شناخت کامل از چادرملو وارد مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۵ روز پنجشنبه در چارچوب مسابقات مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار می‌گیرند.

مجید محافظت‌کار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: با توجه به قرعه‌کشی جام حذفی فردا مقابل تیم خوب چادرملوی اردکان بازی داریم؛ تیمی که شایستگی‌هایش را در لیگ دسته اول نشان داده و در مراحل گذشته توانسته تیم‌های خوبی مثل مس کرمان و فولاد خوزستان و آریو اسلامشهر را حذف کند.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ما کاملا آگاه هستند که چه مسابقه دشوار و سختی دارند و نیازمند این هستیم که با تلاش و تمرکز بازی را به پایان برسانیم و ان‌شاءالله موجبات شادی تیم ایرالکو که از اراک به یزد می‌آیند و تمامی مردم استان مرکزی را فراهم کنیم.

ویدئو: 332864

مربی آلومینیوم در پاسخ به سوالی درباره سیستم بازی این تیم برای بازی با چادرملو عنوان کرد: باید ۲۴ ساعت تحمل کنید. در جریان مسابقه مشخص می‌شود.

او درباره میزان شناخت اعضای تیم آلومینیوم از چادرملو عنوان کرد: تیم بسیار خوب و شایسته‌ای هستند و از نفرات و کادرفنی این تیم شناخت کافی داریم. خیلی از نفراتشان قبلا در پیکان و ذوب‌آهن و مسجدسلیمان با آقای حسینی کار کرده‌اند و قطعا از انگیزه‌های کافی برای مسابقه برخوردار هستند و ما نسبت به این موضوع آگاهیم. امیدوارم بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی بشود و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند، از دیدن بازی لذت ببرند.

محافظت‌کار در مورد غایبان آلومینیوم برای این بازی توضیح داد: از بازی گذشته یکی دو نفر از اعضای کادر محروم هستند، اما همه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی درباره شرایط زمین چمن ورزشگاه شهید نصیری گفت: هنوز ندیدم و ان‌شاءالله خوب باشد. قرار است بعد از نشست ببینیم.

نظر شما