شناسهٔ خبر: 66683957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی:

عبور از این مرحله به گرفتن جام کمک بسیاری می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: این مرحله سختی بالایی دارد چرا که هر دو تیم، تیم‌های با کیفیتی هستند،اما عبور از این بازی می‌تواند بسیار به گرفتن جام کمک کننده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تاتار عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی ایران اظهار کرد: بازی از مسابقات حذفی است و بسیار باید با تمرکز بالا بازی کرد، دو تیم سپاهان و ملوان با توجه به نداشتن شانس در قهرمانی در لیگ‌برتر فوتبال باید تمرکز بیشتری روی جام‌حذفی بگذارند و ما از روز اول گفتیم که جام حذفی را جدی می‌گیریم و همیشه هم تقابل این دو تیم بازی هیجان‌انگیزی بوده است همانگونه که دیدار رفت و برگشت در لیگ‌برتر جذاب بود. امیدوارم که کم اشتباه باشیم و بتوانیم تیم خوب سپاهان را شکست دهیم و راهی مرحله بعدی شویم.

وی افزود: ملوان تیم ریشه‌دار و با سابقه‌ای است که در مسابقات حذفی کشور کارایی زیادی دارد، در سال جاری و حتی در گذشته ملوان همیشه رقیب سرسختی برای تیم‌های مدعی بوده است و سپاهان هم همیشه مدعی است و ساختاری بسیار قوی دارد، در سال جاری ما همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند خوب بازی کردیم و امتیاز خوبی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بیان کرد: ملوانی که در سال جاری شکل گرفته است با تقویت شدن از چند بازیکن در سال آینده با توجه به قانون سربازی می‌تواند مدعی باشد اگر مسئولین حضور پیدا کنند. ما تیمی را تحویل گرفتیم که به‌طور واقعی آواره بود، از زحمات دوستانی که پیش از من حضور داشتند، تشکر می‌کنم، اما پس از رفتن آن دوستان تیم متلاشی شده بود، ما سختی‌هایش را کشیدیم و اکنون دوست داریم بهره آن را ببریم.

وی تصریح کرد: دنبال ارتقا هستم و مردم نیز همین را می‌خواهند و مردم دیگر نمی‌پذیرند که ملوان به پایین جدول برود و باید برای قهرمانی بجنگد و لازمه‌اش این است که کل مسئولین استان و وقتی یک تیمی میان محبوب است و با آن زندگی می‌کنند باید از آن حمایت و کمک کنند.

تاتار عنوان کرد: این مرحله سختی بالایی دارد چرا که هر دو تیم، تیم‌های با کیفیتی هستند، اما عبور از این بازی می‌تواند بسیار به گرفتن جام کمک کننده باشد.

وی گفت: خیلی کوتاه بیان می‌منم که انتظارم از مسئولین کشور این است که با افرادی که خطا کردند برخورد کنند وگرنه این موضوع بدآموزی می‌شود این کار حق‌الناس است چرا که با کارهای غیر اخلاقی جام را به دیگری دادید.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تشریح کرد: محرومی را برای بازی فردا نداریم، اما با توجه به فشردگی مسابقات چند بازیکن مصدوم داریم که در تلاش برای رساندن آنها برای بازی فردا هستیم، بازی‌های فشرده و نداشتن تجهیزات کامل تیم ما موجب شده است تا ما نتوانیم بازیکنان‌مان را ریکاوری کنیم.

نظر شما