شناسهٔ خبر: 66682772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهردار محمدیه خبر داد؛

کلنگ زنی طرح اصلاح بلوار امام خمینی(ره) محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان

پیری عنوان کرد: طرح اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی(ره) و جاده قدیم قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و پروژه کمربندی شمالی به طول ۲/۵ کیلومتر برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیه با اعتبار اولیه ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، آیین کلنگ زنی احداث کمربندی شمالی محمدیه و همچنین آیین کلنگ زنی اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم با حضور مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، پیری شهردار محمدیه، محسن اسماعیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فتوحی فرماندار البرز، خمسه رئیس راه و شهرسازی البرز، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و سایر مسئولان شهری برگزار شد.

پیری در آیین کلنگ زنی اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم قزوین اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت خوب شورا و تلاش همکاران شهرداری دستاوردهای خوبی در فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، تفریحی، احداث پارک‌های محله‌ای، توسعه پارک‌ها و باز پیرایی و مرمت آنان صورت گرفته و باعث جلب رضایت مندی شهروندان نیز شده و تلاش خواهیم کرد این خدمات رسانی بیشتر شود.

شهردار محمدیه افزود: طرح اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم قزوین با هدف تسریع در رفت آمد و دسترسی ساکنان منطقه چهار و پنج به مرکز شهر و جاده قدیم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و پروژه کمربندی شمالی به طول ۲/۵ کیلومتر برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیه بویژه مناطق سه و شش با اعتبار اولیه ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

 شهردار محمدیه گفت: هدف نخست از این بازدیدها پیگیری مصوبات و نظارت به نحوه اجرای آن است و امیدواریم که با احداث تقاطع غیر همسطح شاهد كاهش بار ترافیكی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی در پل خلیج فارس باشیم.

وی ادامه داد: بنا به درخواست شهروندان به ویژه ساکنین مناطق ۴ و ۵ در سال های گذشته مبنی بر ایجاد زیرگذر و پیرو بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی و با برنامه ریزی های انجام گرفته عملیات این طرح عمران شهری انجام شد.

شهردار محمدیه در پایان عنوان کرد: در این بازدیدها سعی می شود تا موانع توسعه و پیشرفت طرح ها و پروژه های شناسایی شده و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما