شناسهٔ خبر: 66682770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزیدگان مسابقه نقاشی خانواده من اعلام شدند

محمد مهرابی از برگزاری آئین اختتامیه مسابقه نقاشی خانواده من، به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آئین اختتامیه مسابقه نقاشی خانواده من، همزمان با هفته ملی جمعیت، با حضور محمد مهرابی رئیس حوزه‌ی هنری استان البرز، زینب عاشری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از کارشناسان، مسئولان و مربیان کانون و خانواده‌ها و اعضای علاقه‌مند برگزار شد.
برگزیدگان مسابقه نقاشی خانواده من اعلام شدند
همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده در سالن مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز واقع در گلشهرویلا، بلوار مصطفی خمینی، جنب بوستان پدر، دایر شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و در کنار برگزاری این مراسم، ویژه برنامه‌هایی مانند سرود و بازی‌های گروهی نیز برای شرکت کنندگان اجرا شد.
برگزیدگان مسابقه نقاشی خانواده من اعلام شدند
بر اساس این گزارش، آروشا رضایی، هلیا عبداللهی، لنا اثنی عشری، روشنا زمردی عزت، نیلیا سادات میر رضایی، پریسا بخشایش، سارینا حمیداوی، رونیا خلج خمسه فرد، سارینا سادات حسینی بای و الینا نخبه زارع ۱۰ برگزیده این مسابقه بودند که با دریافت لوح تقدیر و هدیه از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

محمد مهرابی گفت: دومین دوره مسابقه نقاشی خانواده من در سال ۱۴۰۲ در گستره ملی برگزار شده و با توجه به برگزاری موفق دوره اول که به صورت استانی بود، این دوره به صورت ملی برگزار شد و هنرمندان کودک و نوجوان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی عنوان کرد: فراخوان این دوره با هدف توجه بیشتر کودکان و نوجوانان به خانه و خانواده، ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲ همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک رونمایی و ۲۱۶ اثر به صورت فیزیکی و مجازی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۳۶ اثر به نمایشگاه راه یافت و از این تعداد ۱۰ نفر برگزیده و بقیه شایسته تقدیر شدند.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: هدف از این فراخوان پرداختن به سبک زندگی و تشویق هنرمندان نوجوان به ترسیم خانواده ایرانی اسلامی در قالب نقاشی بود و آداب و سنن، آئین و ابعاد مختلف زندگی در قالب خانواده که اصلی‌ترین نهاد اجتماعی و مأمن آرامش و پرورش کودکان و نوجوانان ایران زمین است، از موضوعات و مضامین آثار دریافتی بود.

نظر شما