شناسهٔ خبر: 66682296 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

رپرتاژ آگهی؛

بهترین ردیاب و جی پی اس خودرو را بشناسید

این روزها با افزایش سرقت خودرو، نگرانی افراد نیز بیشتر شده و اکثر کاربران به‌ دنبال راهی برای حفاظت و تأمین امنیت اتومبیل خود هستند.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

این روزها با افزایش سرقت خودرو، نگرانی افراد نیز بیشتر شده و اکثر کاربران به دنبال راهی برای حفاظت و تأمین امنیت اتومبیل خود هستند.

ردیاب خودرو یکی از فناوری های مدرن برای جلوگیری از سرقت است که علاوه بر ارائه مکان دقیق خودرو، به ارتقای کارایی و امنیت نیز کمک می کند؛ چراکه این تکنولوژی سیستمی مطمئن برای نظارت بر حرکت و تعیین هشدار به شمار می آید.

با این حال شناسایی بهترین ردیاب و جی پی اس خودرو چالش برانگیز بوده و دلیل این موضوع نیز تنوع بسیار زیاد و شرکت های مختلف تولیدکننده است؛ به همین جهت ما در ادامه مزایای بهترین ردیاب را عنوان کرده ایم و به بررسی چند نمونه از بهترین محصولات پرداخته ایم تا بتوانید با خیالی آسوده از بین طیف گسترده ای از کالاها بهترین گزینه را انتخاب و در نهایت امنیت خودرو خود را افزایش دهید، پس با ما همراه شوید.

 

ردیاب و جی پی اس خودرو

ردیاب و جی پی اس خودرو از فناوری هایی است که در تمام خودروهای سبک و سنگین جهت برقراری امنیت و کنترل وسیله های نقلیه به کار می رود. این دستگاه موقعیت جغرافیایی را به صورت دقیق از طریق سیم کارت به کامپیوتر و یا تلفن همراه صاحب خودرو ارسال کرده و از حوادث و وضعیت اضطراری مانند سرقت خودرو جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از ردیاب و جی پی اس خودرو

همان طور که گفته شد در دنیای پیشرفته امروز برای جلوگیری از اتفاق های ناگوار از تکنولوژی هایی مانند ردیاب برای خودرو استفاده می شود. در ادامه مزیت استفاده از این دستگاه ها را به صورت کاملی آورده ایم تا با اطلاعاتی جامع اقدام به خرید گزینه ای متناسب با نیاز خود کنید.

1. GPS جهت جلوگیری از سرقت خودرو

از آنجایی که سرقت خودرو بسیار رواج یافته است، اکثر افراد از ردیاب و جی پی اس استفاده می کنند. این سیستم ها به صورتی طراحی شده اند که در صورت باز کردن غیرمجاز درب، پیامکی برای صاحب ماشین ارسال می شود. همچنین در هر لحظه می توانید از موقعیت مکانی خودروتان مطلع شوید.

2. امکان درخواست کمک اضطراری

در برخی از دستگاه های ردیاب کلید SOS تعبیه شده است تا راننده در مواقع اضطراری مانند تصادف جاده ای و... که امکان دسترسی به تلفن همراه را ندارد با فشردن آن با نزدیکانش ارتباط برقرار کند.

3. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور

در مواقعی که خودرو شما به سرقت رفته است، با استفاده از این ویژگی می توانید خودرو را خاموش کنید؛ البته توجه داشته باشید که این قابلیت در مواقعی کار می کند که سرعت کم است.

4. دریافت هشدارهای امنیتی

در برخی از دستگاه های ردیاب خودرو قابلیت دریافت هشدارهای امنیتی وجود دارد و شما می توانید در هر لحظه از وضعیت خود آگاه شوید. این هشدارها شامل موارد زیر هستند:

هشدار ضربه: در مواقع تصادف و وارد شدن ضربه، به صاحب خودرو پیامکی ارسال می شود.

هشدار قطع برق خودرو: اگر ردیاب شما توانایی تشخیص برق را داشته باشد، در چنین شرایطی به شما هشدار می دهد تا اقدامات لازم را انجام دهید.

هشدار باز بودن درب: از آنجایی که ردیاب ها هوشمند هستند، توانایی تشخیص باز بودن درب را دارند و به شما هشدار می دهند.

هشدار عبور از محدوده سرعت مجاز: از مزایای منحصربه فرد ردیاب ها می توان به هشدار در سرعت بالا اشاره کرد که برای جلوگیری از جریمه شدن و تصادف بسیار مناسب است.

5. اطلاع از موقعیت خودرو به صورت لحظه ای

زمانی که به دنبال مکان خاصی هستید، می توانید با استفاده از جی پی اس موقعیت دقیق خود را مشاهده کرده و مکان مدنظرتان را بیابید.

چی پی اس خودرو

 

معرفی چند نمونه از بهترین ردیاب و جی پی اس های خودرو

به دلیل تنوع بسیار زیادی که در بازار ردیاب ها و جی پی اس های خودرو وجود دارد، انتخاب گزینه ای که بتواند امنیت را به صورت کامل برقرار کند دشوار است؛ در همین راستا چند نمونه از بهترین و باکیفیت ترین ردیاب ها را معرفی کرده ایم که شامل موارد زیر هستند:

ردیاب آهنربایی 5000 میلی آمپری

افرادی که نیازمند ردیاب با توانایی بیش از 10 روز ذخیره شارژ هستند، ردیاب های 5000 میلی آمپری گزینه ای مناسب برای آن ها به حساب می آید. این محصول به آسانی بر سطوح فلزی می چسبد و به صورت هوشمندی موقعیت مکانی را از طریق اینترنت و پیام کوتاه برای صاحب خودرو ارسال می کند. از ویژگی های منحصربه فرد این محصول می توان به وجود میکروفون و شنود اشاره کرد که از طریق نرم افزار حرفه ای صدا را نیز ارسال می کند.

ردیاب آهنربایی ng30

یکی از پرطرفدارترین ردیاب هایی که تا 30 روز امکان نگهداری شارژ باتری را دارد و کارکردی فوق العاده را ارائه می دهد، ردیاب آهنربایی ng30 است. در این ردیاب سنسور GPS با دقت مکانی بالایی تعبیه شده است تا در شرایط خاص به شکلی حرفه ای عمل کرده و با فاصله زمانی 10 ثانیه موقعیت مکانی را ارسال کند. ابعاد کوچک و وزن سبک این دستگاه باعث شده است که فضای زیادی را اشغال نکند. همچنین، شما را از مسافت طی شده، سرعت بالا، وضعیت باتری و... مطلع می سازد.

ردیاب آهنربایی خودرو g907

این ردیاب حرفه ای توسط دو عدد آهنربا و بدون دردسر در زیر ماشین و یا سطوح فلزی نصب می شود و استحکام بسیار بالایی در شرایط آب وهوایی نامناسب ارائه می دهد. از ویژگی های این دستگاه می توان به امکان پیامک و تماس اشاره کرد؛ بدین صورت که شما می توانید با ردیاب تماس گرفته و از موقعیت و صداهای موجود در کابین مطلع شوید. نمایش درصد شارژ و نمایش مکان های توقف نیز باعث شده است که دستگاه مذکور به گزینه مناسب برای امنیت محسوب شود.

ردیاب شارژی آهنربایی 20000 میلی آمپر

ردیاب شارژی 20000 میلی آمپری با شش عدد آهنربا طراحی شده است و دارای آنتن و سنسورهای مختلف برای گزارش های لحظه ای بوده که بدون نیاز به شارژ مجدد تا 45 روز کار می کند. دستگاه مذکور جهت کنترل عملکرد ردیاب اپلیکیشن های خاصی دارد و شما می توانید با نصب آن روی گوشی از ردیابی آنلاین و هشدارهای مربوطه اطلاع یابید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به امکان شنود صدای داخل کابین و آنتن دهی در مکان ها و نقاط کور اشاره کرد.

ردیابی خودرو

 

جهت خرید ردیاب و جی پی اس باکیفیت و اورجینال خودرو به کجا مراجعه کنم؟

یکی از چالش های خرید کالاهای امنیتی انتخاب فروشگاهی مطمئن است. خوشبختانه این روزها اکثر فروشگاه های معتبر سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده اند تا همه افراد در هر شهری که حضور دارند بتوانند محصولاتی اورجینال را خریداری کنند. فروشگاه تاپ دوربین نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین سایت های ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته، ردیاب ها و جی پی اس خودرو به صورت تخصصی توانسته است رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

شما می توانید در Topdoorbin انواع محصولات را به صورت دقیق بررسی کرده و با مشاوره حرفه ای کارشناسان بهترین گزینه را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید. قابل ذکر است که تمامی کالاها به همراه ضمانت نامه اصالت کالا، گارانتی معتبر و در سریع ترین زمان ممکن در محل منتخب تحویل داده می شوند تا بتوانید امنیت خودرو خود را ارتقا دهید؛ بدین ترتیب با تاپ دوربین دیگر نیازی به نگرانی در مورد امنیت خودرو، منازل، محل کار و... وجود ندارد.

 

نظر شما