شناسهٔ خبر: 66682226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

توسط شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان انجام می‌شود؛

احداث سه مسجد بین راهی در آزاد راه کاشان، نطنز و اصفهان

اصفهان - مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان احداث سه باب مسجد بین راهی در آزاد راه کاشان، نطنز و اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید حامد مرتضوی پیش از ظهر امروز در حاشیه تور بازدید خبرنگاران کاشان از عملیات اصلاح و آسفالت و نصب نیوجرسی آزاد راه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: عملیات ساخت دو مسجد بین راهی در بزرگراه کاشان- نظنز- اصفهان طی روز‌های آینده توسط شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دو مسجد در دو راهی بادرود و دیگری مقابل فولاد نطنز است، افزود: پیش می‌شود این دو مسجد طی مدت دو ماه احداث و به بهره برداری برسد.

به گفته وی یک باب مسجد نیز توسط شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان و با مشارکت خیرین احداث می‌شود. 

مرتضوی هزینه احداث هر باب مسجد را بیش از دو میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: برای این دو مسجد نیز به مانند مسجد الزهرا(س) در عوارضی قمصر کاشان همه امکانات رفاهی و خدماتی پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان ظرفیت هر مسجد را ۱۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: هر مسجد طی ۲۴ ساعت شبانه روز پذیرای حدود ۳ هزار نفر نمازگذار است.

لازم به ذکر است، آئین افتتاح نخستین مسجد آزاد راه کاشان- نظنز-اصفهان با نام مقدس حضرت زهرا(س) به همراه مراسم کلنگ زنی موکب امیرمومنان(ع) سوم مرداد ماه همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع) محرم سال گذشته با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان درعوارضی قمصر کاشان به اصفهان برگزار شد./۱۳۰۷/

نظر شما