شناسهٔ خبر: 66682160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زائران وحدت جهان اسلام را در حج به رخ بکشند

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن اشاره به فرا رسیدن موسم حج تمتع گفت: زائران وحدت جهان اسلام را در حج به رخ بکشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد از ظهر امروز در دیدار عوامل، مدیران و کارگزاران حج تمتع منطقه کاشان، ضمن تقدیر از تلاش‌های چندین ماهه برای برگزاری برنامه‌های اعزام زائران اظهار داشت: به دلیل ظرفیت‌ها و فرصت‌های منطقه حج و زیارت کاشان به صورت مستقل از مرکز استان عمل می‌کند.

وی شرایط فعلی حج و زیارت کاشان یک فرصت محسوب می‌شود، افزود: ما نیز به عنوان خدمتگزار مردم کاشان امیدواریم توفیق خدمتگزاری به زائران داشته باشیم و بر اساس وظیفه تمام تلاش خود را برای حل دغدغه‌های حوزه حج و زیارت به کار می‌گیریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان با بیان اینکه حج سمبل معنویت است، ابراز داشت: ما از کودکی هرکجا پای منبر علما نشستیم خط کش را حج تعریف کردند به نحوی که برای هر عمل خیر و نیکو میزان ثواب را با حج مقبوله تعریف کردند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حج گفت: در برنامه برائت امسال موسوم حج، با توجه جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی انزجار از این غده سرطانی قطعا نمود بیشتری پیدا می‌کند و در کنار وحدت جهان اسلام نیز به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

محمدی فشارکی تصریح کرد: همه زائران ایرانی هر کدام از ان‌ها گنجینه معنوی و یک پشتوانه معنوی هستند و امیدواریم این گنجینه معنوی را حفظ کنیم و از سرمایه‌های خود در زمان مناسب حداکثر استفاده معنوی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بخشی از نسل امروز ما نیاز دارند که حرف‌های جدید بیشتری بشنوند و از عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه گفته شود و یقینا زائران ایرانی در کشور عربستان عزت دارند و این عزت به سبب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان با بیان اینکه ما در زمینه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به شایستگی عمل نکردیم، افزود: دعا و زیارت زائران یقینا برای ما برکت خواهد داشت و امیدواریم خداوند نیز به ما توان دهد که در این فرصت کوتاه حداکثر خدمت‌رسانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/801

نظر شما