شناسهٔ خبر: 66682007 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

برگزاری فستیوال ماکیان زینتی، فرصتی برای اشتغال زایی و سرمایه گذاری

صاحب‌خبر -

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، برگزاری فستیوال ماکیان زینتی ایران را فرصتی برای سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی به ویژه برای بانوان در بخش مشاغل خانگی دانست.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عبدالمجید رنجبر با بیان اینکه این فستیوال همزمان با هجدهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته در فارس برگزار می شود، افزود: تولید و پرورش ماکیان زینتی قابلیت ارزی‌آوری و توسعه صادرات و همچنین اشتغال‌آفرینی قابل توجهی دارد که در برنامه‌های حمایتی دولت و جهاد کشاورزی فارس قرار گرفته و برای سرمایه‌گذاران یک فرصت اقتصادی است.

این مقام مسئول به ضرورت تلاش مستمر و مبتنی بر دانش‌ در فرآیند تولید ماکیان زینتی اشاره کرد و گفت: تولیدات باید بر اساس استانداردهای لازم و با برندسازی بتواند در بازارسازی و بازاریابی چه در داخل کشور و چه در سایر کشورهای خارجی به جایگاه مناسبی دست پیدا کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تولید ماکیان زینتی در سایر استان‌ها تاکید کرد و افزود: خدمات فنی و اجرایی این حوزه می‌تواند با تشکیل انجمن و حتی فدراسیون به صورت فراگیر در سطح ملی و بین‌المللی توسعه یابد.

نظر شما