شناسهٔ خبر: 66681989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در شورای راهبردی ورزش استان فارس مطرح شد:

باید برای ورود صنایع به عرصه ورزش جذابیت ایجاد کرد

میثم محجوبی

متولی ورزش فارس خواستار ایجاد جذابیت برای ورود صنایع به عرصه ورزش شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز، ۲۶ اردیبهشت در نشست شورای راهبردی ورزش استان فارس اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی از شرح وظایف اصلی ما است و این ورزش شامل همه گروه ها و قشرها می‌شود.

عبدالرحیم خداجو افزود: توسعه ورزش بنیادی و تربیتی نیازمند احیا سواد حرکتی است و در سطح شیراز این بخش ورزش از سوی بخش خصوصی و دانشگاهی در حال انجام است.

وی همکاری دستگاه‌های همکار توسعه ورزش را مهم برشمرد و گفت‌: باید با هم افزایی و هم فکری این دستگاه‌ها، از توان همه جانبه جهت توسعه ورزش استفاده شود.

متولی ورزش فارس، همیاری شهرداری‌ها در راستای توسعه همگانی را راهگشا دانست و گفت: باید با ارائه راهکار و برگزاری همایش شهرداران استان فارس ورزش همگانی را سطح شهرهای استان با همکاری این نهادها توسعه دهیم.

وی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی استان نیز گفت: لازمه موفقیت ورزش قهرمانی، حمایت صنایع از ورزش است و باید برای صنایع بزرگی همچون پتروشیمی‌ها، معادن و کارخانه‌های مختلف ذوب آهن‌، سیمان و تمامی صنایعی که در استان فعالیت دارند برای ورود به عرصه ورزش، جذابیت ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، در نشست شورای راهبردی ورزش استان فارس که امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان فارس تشکیل شد، راهکارهای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی جهت توسعه ورزش استان، تدوین برنامه راهبردی و کلان ورزش بررسی شد.

انتهای پیام

نظر شما