شناسهٔ خبر: 66681873 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر؛

وزير فرهنگ در ديدار با کارکنان: 50 هزار تن به مجموعه توليد کاغذ افزوده مي‌شود/ استفاده از ظرفيت‌ نماز جماعت در راستاي تعامل و حل مشکلات

صاحب‌خبر -
وزير فرهنگ در ديدار با کارکنان: 50 هزار تن به مجموعه توليد کاغذ افزوده مي‌شود/ استفاده از ظرفيت‌ نماز جماعت در راستاي تعامل و حل مشکلات
خبرگزاری آریا - دیدار کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر فرهنگ مطابق قرار هر ماه، امروز چهارشنبه (26 اردیبهشت) همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل نمازخانه وزارت فرهنگ برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار با تبریک دهه کرامت و ایام با سعادت میلاد حضرت رضا (ع) و شاهچراغ گفت: هرساله همزمان با ایام مبارک دهه کرامت به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) جشنواره امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
اسماعیلی گفت: حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی باید از این فضا برای تعمیق فضای فرهنگی بهره برد.
وی با اشاره به جشنواره فیلم رضوان گفت: امسال جشنواره فیلم رضوی برگزار می‌شود و این تحولی جدی است.
اسماعیلی با اشاره به نمایشگاه کتاب تهران گفت: این روزها توفیق حضور در نمایشگاه کتاب را داریم و امروز میزبان رییس قوه قضاییه بودیم.
وی ادامه داد: در روزهای گذشته میزبان رهبر معظم انقلاب بودیم و به مدت سه ساعت از محضر ایشان استفاده کردیم.
اسماعیلی گفت: همچنین در بازدید معاون اول رئیس‌جمهور کارگروه نشر تشکیل شد و تصمیمات خوبی در آن جلسه اتخاذ شد، بر اساس تصمیم کارگروه نشر، 50 هزار تن به مجموعه تولید کاغذ اضافه خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با تاکید بر حضور مدیران ارشد در نماز جماعت و استفاده از این ظرفیت‌ برای تعامل با هدف رفع مشکلات، آرزوی توفیق برای کارکنان این وزارتخانه کرد.

نظر شما