شناسهٔ خبر: 66681044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با سفر دولت؛

دومین « رویداد مردمی اشتغال» در مازندران آغاز شد

ساری- دومین رویداد مردمی اشتغال در مازندران همزمان با دومین دور سفر رئیس جمهور با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین دور سفر رئیس جمهور به استان دومین رویداد مردمی اشتغال در استان مازندران عصر چهارشنبه در محل ساختمان شهید نوری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران آغاز شد و تا روز جمعه مورخ ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

آزیتا همتیان رئیس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور و مسئول رویداد اشتغال در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این رویداد با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رویداد ارتباط مستقیم کارجویان با کارشناسان و مسئولین ستادی و استانی صورت می‌گیرد که با توجه به نیاز استان می‌تواند فرصت مناسبی جهت ایجاد اشتغال و رفع و کاهش بیکاری می‌باشد.

رئیس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور افزود: این رویداد اهداف مهمی از قبیل برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تأمین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، بکارگماری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل و… را دنبال می‌کند.

نظر شما