شناسهٔ خبر: 66680992 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور اعلام شد

پلیس راه راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۶ تا شنبه ۲۹ اردیبهشت در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور اعلام شد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در اطلاعیه پلیس راه کشور آمده است: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است همچنین تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 
براساس این گزارش، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است و روز جمعه (۲۸ اردیبهشت) ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در این محور به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
 
- از ساعت ۱۵ آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
 
- از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.
 
- از ساعت۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
 
- از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
 
- در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌گردد.
 
براساس اعلام پلیس راهور، تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.
 
تردد همه تریلر‌ها از محور هراز نیز کماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.
 
براساس این گزارش، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

نظر شما