شناسهٔ خبر: 66680895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نتانیاهو : اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی‌دهیم

نتانیاهو که بر اساس قوانین بین المللی باید متعهد به همکاری با جامعه بین المللی برای تشکیل یک کشور فلسطینی باشد، در این پیام مدعی شد: اجازه نمی دهیم فلسطینی ها یک کشور تروریستی ایجاد کنند که از طریق آن بتوانند به ما حمله کنند.

صاحب‌خبر -

نخست‌وزیر اسرائیل امروز (چهارشنبه) درخواست جامعه جهانی برای تشکیل کشور مستقل فلسطین را رد کرد.

به گزارش ایرنا از رادیو اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در پیامی ادعا کرد که این رژیم اجازه تشکیل یک کشور فلسطینی را نخواهد داد.

نخست وزیر اسرائیل که بر اساس قوانین بین المللی باید متعهد به همکاری با جامعه بین المللی برای تشکیل یک کشور فلسطینی باشد، در این پیام مدعی شد: اجازه نمی دهیم فلسطینی ها یک کشور تروریستی ایجاد کنند که از طریق آن بتوانند به ما حمله کنند.

نتانیاهو که تشکیل کشور فلسطین را زمینه‌ساز از بین بردن رژیم نامشروع صهیونیستی می داند، در ادامه گزافه گویی های خود افزود: هیچ کس، نه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نه هیچ نهاد دیگری، نمی تواند ما را از حق خود برای دفاع بازدارد.

در شرایطی که رژیم اشغالگر بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر(۱۵ مهرماه) با کمبود نیروی کار مواجه شده است، نخست وزیر این رژیم بر تسهیل ورود کارگران خارجی به سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

نظر شما