شناسهٔ خبر: 66680303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره ایمنی راه اردبیل:

پروژه روشنایی محور حیران تا زمستان به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل - رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پروژه روشنایی محور حیران در صورت تامین اعتبار قبل از فرا رسیدن زمستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماشالله بهزاد بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه روشنایی محور اردبیل- سرچم با اشاره به اجرای ۱۰ پروژه روشنایی به طول ۳۸ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: پروژه روشنایی محور حیران در صورت تأمین اعتبار قبل از فرا رسیدن زمستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به اجرای سیستم روشنایی ۲ کیلومتر از محور آراللو-کرگان اشاره کرد و گفت: این پروژه تا شهریور ماه به اتمام می‌رسد و برای استفاده عموم به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین سیستم روشنایی فاز ۲ محور سرچم به طول ۱۱ کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه بهسازی سیستم روشنایی محور اردبیل - نمین و اردبیل - نیر جهت استفاده کاربران به اتمام رسید، ادامه داد: سیستم روشنایی محورکرگان - بودالالو به طول ۵ کیلومتر با ۱۰ درصد پیشرفت در حال پی کنی است و در صورت تأمین اعتبار قبل از فرارسیدن فصل زمستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهزاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در محور خلخال- اسالم شرایط جوی بسیار محدود است و اجرای پروژه به صورت دائم امکانپذیر نیست امام همچنان سیستم روشنایی ۱۵ کیلومتر از محور خلخال-اسالم در حال انجام است و محور اجیرلو نیز تا ۳ ماه آینده روشن خواهد شد.

وی به اجرای روشنایی نقطه‌ای را در ۱۲ تقاطع از جمله نقاط پرحادثه و نگهداری راهداران از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی استان اشاره کرد و گفت: نصب ۶۰۰ عدد تجهیزات ایمنی و اجرای نقوش، تهیه و نصب ۹۵۰ عدد از تابلوهای الزامی راه‌ها، تعمیر و نصب ۸۰۰ شاخه گاردریل، نصب و تعمیرات ۲۶۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در جاده‌های استان از دیگر اقدامات انجام شده طی یک ماه اخیر در راه‌های مواصلاتی استان بوده است.

نظر شما