شناسهٔ خبر: 66680085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بخشدار ویژه خارگ تاکید کرد؛

لزوم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم در جزیره خارگ

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: بهترین خدمت به ارباب رجوع ارائه شود، اولویت اصلی چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر چهار شنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: هم‌افزایی و هماهنگی بین مسئولان بخش ویژه خارگ سرلوحه پیشبرد کارها قرار گیرد.

وی اهمیت پدافند غیرعامل را مورد تاکید قرار داد و افزود: تا زمانی که درگیر این موضوع نشویم، به اهمیت آن پی نخواهیم برد و اگر آسیبی وارد شود، متوجه خواهیم شد که رعایت اصول پدافند غیرعامل در سازمان‌ها چه اهمیتی دارد.

دشتی زاده همچنین به مدیران ادارات و دستگاه‌ها تأکید کرد؛ نسبت به رعایت نظم اداری اهتمام ویژه ای داشته و نسبت به جذب بودجه پروژه‌های شهرستانی پیگیری کنند تا اعتبارات به موقع جذب شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که در واقع بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشد و تعالی و شکوفایی هستند، میسر خواهد شد.

دشتی زاده در ادامه دهه کرامت را فرصتی برای معرفی و تعمیم الگوهای انسانی و آموزه‌های دینی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) عنوان کرد و بیان داشت: رویکرد اصلی برنامه‌های بخش در این دهه افزایش نشاط اجتماعی باشد و اجرای مراسمی باشکوه و جذاب در دستور کار همه مدیران و ادارات قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ بر لزوم تکریم و احترام ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: تمامی مدیران و رؤسای ادارات موظف هستند از ساعات اولیه وقت اداری در محل کار حضور یافته و به طور جدی رفتار مجموعه اداری خود با شهروندان و مراجعین رصد کنند، تا بهترین خدمت به ارباب رجوع ارائه شود، اولویت اصلی چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم باشد.

نظر شما