شناسهٔ خبر: 66679776 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تجربه لذت قهوه با قهوه ساز دلونگی: خریدی هوشمندانه و با کیفیت

قهوه، یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که با طعم متفاوت و عمیق‌اش میلیون‌ها انسان را به خود جذب می‌کند. در این میان، اسپرسو به‌عنوان یکی از مختصرترین و شدیدترین انواع قهوه، طرفداران زیادی دارد و برند‌های مختلفی در زمینه تولید اسپرسوساز و قهوه‌ساز فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 

تبلیغات .:::::..::::.....

 

مقدمه

قهوه، یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که با طعم متفاوت و عمیق‌اش میلیون‌ها انسان را به خود جذب می‌کند. در این میان، اسپرسو به‌عنوان یکی از مختصرترین و شدیدترین انواع قهوه، طرفداران زیادی دارد و برند‌های مختلفی در زمینه تولید اسپرسوساز و قهوه‌ساز فعالیت می‌کنند. برند دلونگی یکی از نام‌آشنا‌ترین و مورداعتمادترین نام‌ها در این صنعت است که با سال‌ها تجربه و کیفیت خود، دستاوردهای چشمگیری را در دنیای قهوه‌سازی به خود اختصاص داده است به طوری که دستگاه های قهوه ساز را با برند دلونگی و دلونگی را با دستگاه های قهوه ساز بی نظیرش می شناسند.

اسپرسوساز‌ها و قهوه‌ساز‌های برند دلونگی به واسطه‌ی تکنولوژی پیشرفته، طراحی منحصربه‌فرد و کارایی بالا، به ابزارهایی تبدیل شده‌اند که به افراد امکان می‌دهند تا در خانه‌شان به راحتی اسپرسویی با کیفیت کافه را تجربه کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این اسپرسوساز‌ها، کیفیت بالا درعصاره گیزی اسپرسو است. فشار مناسب، دمای کنترل‌شده و زمان عصاره گیری دقیق، باعث می‌شود تا عطر و طعم واقعی قهوه به‌طور کامل عصاره گیری شود و اسپرسویی با کرم کامل و طعمی عالی به وجود آید.

انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز

به طور کلی دستگاه های اسپرسو ساز با توجه به امکانات و آسیاب به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول اسپرسوساز های دستی که این دسته از دستگاه ها قابلیت استفاده از پودر قهوه را دارا هستند و دسته پرتافیلتر روی دستگاه نصب می شوند. علاوه بر این دستگاه های دستی مخزن شیر ندارند و فوم شیر را در دستگاه های دستی باید با نازل بخار تهیه شود. دسته بعدی که بسیار مورد توجه مشتریان هستند دستگاه های قهوه ساز تمام اتوماتیک هستند. دستگاه های تمام اتوماتیک قابلیت شستوشو خودکار، آسیاب سرخود، تنطیم میزان غلظت قهوه، میزان فوم شیر و منو دیجیتالی دارند. در ادامه به برسی ویژگی های بیشتری از دستگاه های قهوه ساز تمام اتوماتیک دلونگی میپردازیم.

ویژگی های قهوه ساز تمام اتوماتیک دلونگی

آسیاب سرخود

دستگاه های تمام اتوماتیک دلونگی دارای آسیاب سر خود در قسمت بالایی دستگاه می باشد که میتوانید دان قهوه را در مخزن قهوه ریخته و درجه آسیاب قهوه خود را تنظیم کنید. دستگاه های قهوه ساز تمام اتومات در قسمت مخزن دان قهوه یک درجه تنظیم میزان اسیاب را دارا هستند که معمولا بین 7 تا 13 درجه برای تنظیم دارند.

قابلیت تولید فوم شیر

ترکیب شیر و قهوه از محبوب ترین ترکیبات برای قهوه باز ها هستند که نوشیدنی هایی مانند لاته، لاته ماکیاتو و کاپوچینو را با ترکیب شیر و قهوه میتوان تهیه کرد. دستگاه های اسپرسوساز با دو روش می توانند برای شما فوم شیر تهیه کنند، روش اول داشتن مخزن شیر می باشد که دستگاه هایی که دارای مخزن شیر هستند به صورت اتومات و بدون نیاز به دخالت انسان برای شما شیر را تبدیل به فوم شیر خواهند کرد. روش دوم نازل بخار نام دارد که دستگاه قهوه ساز با فشار بخار از طریق لوله نازل و گردش هوا شیر را تبدیل به فوم خواهند کرد.

تنظیم میزان غلظت قهوه

ویژگی جذاب دیگر دستگاه های اسپرسو ساز دلونگی تنظیم میزان غلظت و یا آروما نوشیدنی شما می باشد که با استفاده از دکمه تنظیم میزان قهوه می توانید میزان کافئین قهوه خود را مشخص کنید و بر اساس سیلقه خود نوشیدنی قهوه خود را میل کنید. در هنگامی که قهوه با غلظت بالاتری میخواهید میل کنید دستگاه هم میزان قهوه بیشتری آسیاب میکند و هم میزان و زمان عصاره گیری قهوه افزایش پیدا میکند اما دستگاه دارای سیستم پیشرفته می باشد که از سوختگی قهوه جلوگیری خواهد کرد.

قهوه ساز دلونگی

راه اندازی و نصب استفاده از قهوه ساز های دلونگی

بعد از خرید قهوه ساز دلونگی دستگاه نیاز به راه اندازی اولیه دارد. دسستگاه های قهوه ساز دارای پمپ آب هستند و زمانی که دستگاه را تازه خریداری کرده اید پمپ دستگاه کاملا خشک و نو می باشد برای راه اندازی دستگاه اصطلاحا باید دستگاه را هوه گیری اولیه انجام دهید. دستگاه های اتوماتیک در قسمت نمایشگر خود راهنمای گام به گام هوه گیری دستگاه را نشان میدهند و برای هواگیری دستگاه های ثهوه ساز دستی نیز فقط کافیست مخزن آب را پر از آب کنید و از قسمت نازل بخار یا آب جوش خروجی بگیرید.

نکات نگهداری دستگاه های اسپرسوساز تمام اتوماتیک

استفاده از قهوه‌سازهای تمام اتوماتیک می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش باشد اما برخی نکات و راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین عملکرد را از دستگاهتان بگیرید. در ادامه، چند نکته و راهنمایی برای استفاده بهینه از قهوه‌سازهای تمام اتوماتیک آورده شده است:

۱- استفاده از آب مناسب در دستگاه: مطمئن شوید که آبی که برای قهوه ساز استفاده می‌کنید سختی آب مناسبی داشته باشد و دستگاه را با توجه به سختی آب منطقه خود تنظیم و مرتب با توجه به آلارم های رسوب زدایی دستگاه، دستگاه را با محلول رسوب زدای دلونگی رسوبزدایی و سرویس ئکیند

۲- تنظیمات آسان برای دلخواه‌های خود: بیشتر دستگاه‌های قهوه‌ساز اتوماتیک امکان تنظیم میزان آرامش، شدت و دمای آب را فراهم می‌کنند. از این ویژگی‌ها برای ساخت قهوه دقیقاً به سلیقه خودتان استفاده کنید.

۳- نگهداری دانه‌های قهوه: دانه‌های قهوه را در محفظه‌ای خشک و تاریک نگه دارید تا از دست نرفته و عطر و طعم آنها حفظ شود و در هنگاه ریختن دان قهوه در مخزن آسیاب دستگاه حتما چک کنید که سنگ یا موارد این چنینی بین قهوه شما نباشد چرا که بیشترین خرابی دستگاه های اتوماتیک دلونگی بر اثر گیر کردن سنگ در قسمت آسیاب است.

۴- آموزش اولیه در هنگاه خرید دستگاه: در هنگام خرید قهوه ساز و اسپرسو ساز های دلونگی حتما از فروشنده بخواهید طریقه کار و نگهداری دستگاه را برایتان توضیح دهد چرا که مراقبت از این دسنگاه ها امری مهم در سلامت و کیفیت عصاره گیری می باشد و بعد از آموزش حتما یک بار دفترچه راهنما را کامل مطالعه کنید.

۵- پشتیبانی و خدمات پس از فروش: مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب کنید که از خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد، این می‌تواند در صورت بروز مشکلات مفید باشد پس برای خرید مطمئن بهتر است اسپرسوساز و قهوه ساز دلونگی را از نمایندگی معتبر دلونگی در ایران خریداری کنید.

از این نکات برای بهترین تجربه قهوه‌سازی با دستگاه اتوماتیک خود استفاده کنید. پس در هنگاه خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش کالا خود دقتی ویژه کنید.

اسپزسوساز های تمام اتوماتیک دلونگی

نمایندگی دلونگی محصولات در ایران

نمایندگی دلونگی، به عنوان پلی مهم بین برند دلونگی و مشتریان، فرصتی است که به علاقمندان به قهوه این امکان را می‌دهد تا به محصولات برتر و کیفیتی این برند دسترسی داشته باشند. این نمایندگی‌ها به عنوان نقطه‌های توزیع، آموزش و پشتیبانی، ارتباطی مستقیم بین مصرف‌کننده و برند را تسهیل می‌کنند. از ارائه محصولات متنوع گرفته تا ارائه اطلاعات فنی و خدمات پس‌ازفروش، نمایندگی دلونگی به ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای قهوه کمک می‌کند. این نمایندگی‌ها نه تنها محصولات اصیل دلونگی را به مشتریان عرضه می‌کنند، بلکه به عنوان مراکزی برای آموزش مصرف کنندگان در زمینه تهیه و سرو قهوه نیز شناخته می‌شوند. از این رو، نمایندگی‌های دلونگی نه تنها به عنوان نقاط فروش، بلکه به عنوان یک منبع اطلاعاتی و مشاوره‌ای برای علاقمندان به قهوه نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی را از کجا بخریم؟

برای خرید قهوه ساز دلونگی بهترین پیشنهادی که میتوان به مشتریان داد خرید از نمایندگی های معتبر برند دلونگی است چرا که اسپرسوساز و قهوه ساز های دلونگی را با خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی ارائه می کنند. از حسن های خرید از نمایندگی جز گارانتی و خدمات می توان به آموزش کامل دستگاه ها، تست و عصاره گیری در حضور مشتری، توضیح و تعریف دان قهوه خوب برای آشنایی با انواع قهوه اشاره کرد. معتبر ترین و تنها نمایندگی دلونگی در ایران که تخصصی محصولات قهوه ساز و اسپرسوساز را ارائه میکند در خیابان شریعتی واقع شده است که در ادامه ادرس وب سایت و فروشگاه به همراه شماره تماس مجموعه را درج کرده ایم.

ارتباط با نمایندگی دلونگی در تهران

برای خرید محصولات و یا تعمیرات دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز دلونگی می توانید با یکی از روش های زیر با مجموعه دلونگی در تماس باشید.

* آدرس: تهران خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر نرسیده به پل رومی پلاک 1780

* تلفن دفتر مرکزی: 1653-021

* وبسایت دلونگی : Delonghi-ir.com

نظر شما