شناسهٔ خبر: 66679712 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بهترین فیلم‌های کودکانه سال‌های اخیر که باید تماشا کنید

تماشای انیمیشن، لذتی است که سن و سال نمی‌شناسد و افراد در گروه‌های سنی مختلف را به خود جذب می‌کند. بسیاری دوست دارند که وقت خود و کودکان خود را صرف تماشای آثاری کنند که علاوه بر سرگرم کردن، پیام‌هایی اخلاقی را نیز به فرزندان آن‌ها انتقال دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تماشای انیمیشن، لذتی است که سن و سال نمی‌شناسد و افراد در گروه‌های سنی مختلف را به خود جذب می‌کند. بسیاری دوست دارند که وقت خود و کودکان خود را صرف تماشای آثاری کنند که علاوه بر سرگرم کردن، پیام‌هایی اخلاقی را نیز به فرزندان آن‌ها انتقال دهند. اگر شما هم در این دسته قرار دارید، به جای درستی آمده‌اید، با ما باشید تا 8 مورد از  بهترین فیلم‌های کودکانه سال‌های اخیر که باید تماشا کنید را با هم مرور کنیم.

دانلود فیلم

1. افسون (Encanto)

انتشار: 2021

شاهکار بصری دیزنی که فرهنگ کلمبیا را به ما نشان می‌دهد و ما را با میرابل مادریگال، تنها عضو معمولی خانواده آشنا می‌کند. داستانی پر جنب‌وجوش، آهنگ‌های جذاب و پیام قدرتمند در مورد ارزش خود، این انیمیشن را به یک اثر محبوب برای همه سنین تبدیل کرده است.

2. لوکا (Luca)

انتشار: 2021

این داستان که در یک شهر ساحلی ایتالیایی رخ می‌دهد، درباره دو دوست هیولایی دریایی است که در یک تابستان جذاب، دنیای انسان‌ها را کاوش می‌کنند. این اثر با سبک انیمیشن‌سازی جذاب خود و داشتن مضامینی مثل دوستی و پذیرش، تبدیل به یک اثر لذت بخش برای بچه‌ها و والدین شده است.

دانلود فیلم خارجی

3. برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros)

انتشار: 2023

این اثر، یک اقتباس مورد انتظار از این بازی ویدیویی قدیمی و دوست‌داشتنی است که شخصیت‌های محبوب ماریو و لوئیجی را در یک ماجراجویی اکشن، زنده می‌کند. جلوه‌های بصری انیمیشن زیبا هستند و داستان سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد و فروش و محبوبیت زیادی هم داشته.

بهترین فیلم‌های کودکانه سال‌های اخیر که باید تماشا کنید

4. بچه‌های بد (The Bad guys)

انتشار: 2022

یک انیمیشن ماجراجویی اکشن که داستان گروهی از حیوانات سارق را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند راه خود را اصلاح کرده و به افراد خوبی تبدیل شوند. این انیمیشن با طنز لطیف و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خود، مخاطبان در هر سنی را سرگرم و خوشحال می‌کند.

دانلود فیلم سینمایی

5. مینیون‌ها: خیزش گورو (Minions: The Rise of Gru)

انتشار: 2022

این انیمیشن، ما را به جایی که همه چیز شروع شد بر می‌گرداند و پیش درآمدی به روزهای اولیه گرو است، زمانی که او با یاران زرد دوست‌داشتنی‌اش متحد می‌شود تا به بزرگترین ابرشرور تاریخ تبدیل شود. این کارتون، مملو از طنز است و داستانی پرفراز و فرود داشته و شما و فرزندانتان را پای صفحه نمایش، میخکوب می‌کند.

6. رایا و آخرین اژدها (Raya And The Last Dragon)

انتشار: 2021

رایا و آخرین اژدها روایتگر سفری نفس‌گیر در سرزمینی افسانه‌ای با الهام از فرهنگ آسیای جنوب شرقی است که رایا جنگجو را در جستجوی آخرین اژدها برای نجات پادشاهی تقسیم شده‌اش نشان می‌دهد. فارغ از سایر بخش‌های جذاب این کارتون، داستان قدرتمند آن در مورد اعتماد و تلاش، پیام‌هایی آموزنده را به کودکان شما انتقال می‌دهد.

بهترین فیلم‌های کودکانه سال‌های اخیر که باید تماشا کنید

7. عناصر (Elemental)

انتشار: 2023

انیمیشن Elemental، یک پویانمایی کمدی-درام عاشقانه است که توسط والت دیزنی پیکچرز و پیکسار تولید شده‌است. در این اثر شاهد پیوند میان یک عنصر آتش به نام امبر و یک عنصر آب به نام وید خواهید بود و برخلاف آنکه این دو عنصر، نمی‌توانند یکدیگر را لمس کرده و با هم در ارتباط باشند، اما کششی متقابل و وجوه اشتراک زیادی با هم دارند.

8. تام و جری (Tom and Jerry)

انتشار: 2021

این دو موش و گربه دوست داشنتی در یک Live Action باز می‌گردند و ماجراهای همیشگی خود را به دنیای مدرن می‌آورند. این اثر سرشار از نوستالژی و لحظاتی پر از خنده است و تماشای آن برای طرفداران در هر سنی، یک کار لذت بخش است. توصیه می‌کنیم که این تجربه را به خود و کودکان خود هدیه دهید.

نظر شما