شناسهٔ خبر: 66679508 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نحوه عجیب مصدومیت صادقی: پایم در استخر سُر خورد/ خیلی زود برمی‌گردم

صادقی گفت: اینقدر حرفه‌ای هستم که بدانم چه باید کنم. بعد از تمرین اختصاصی و دویدن، خواستم استخر بروم که در نهایت این اتفاق برایم افتاد. البته پزشک گفته که مشکل حادی نیست و خیلی زود می‌توانم برگردم. متاسفم که در این روزهای حساس کنار تیم نیستم اما مطمئنا تمام تلاشم را خواهم کرد تا خیلی زود به تمرینات گروهی برگردم و بتوانم در کنار دیگر بازیکنان برای قهرمانی تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: سعید صادقی، بازیکن پرسپولیس بعد از انتشار تصویر پای گچ گرفته خود در رسانه‌ها، طی گفت‌و‌گویی درباره نحوه مصدومیت و مدت زمان دوری خود از میادین توضیحاتی داد:

متاسفانه در تعطیلات و وقتی در استخر بودم دمپایی‌ام سر بود و باعث شد تا زمین بخورم و این اتفاق برایم رقم بخورد. واقعا بدشانسی آوردم. نمی‌دانم باید چه بگویم و فقط امیدوارم شرایط به شکلی باشد که خیلی زود برگردم.

اینقدر حرفه‌ای هستم که بدانم چه باید کنم. بعد از تمرین اختصاصی و دویدن، خواستم استخر بروم که در نهایت این اتفاق برایم افتاد. البته پزشک گفته که مشکل حادی نیست و خیلی زود می‌توانم برگردم. متاسفم که در این روزهای حساس کنار تیم نیستم اما مطمئنا تمام تلاشم را خواهم کرد تا خیلی زود به تمرینات گروهی برگردم و بتوانم در کنار دیگر بازیکنان برای قهرمانی تلاش کنیم.

باید ام آر ای بگیرم تا میزان دقیق مصدومیتم مشخص شود و خیلی زود این مراحل را دنبال خواهم کرد. اینکه روی ویلچر نشسته بودم به خاطر توصیه پزشک بود که فشاری روی پایم وارد نشود و در کل همه چیز نسبت به دقایق اول این مصدومیت بهتر است. نگران نباشید و خیلی زود برمیگردم و در کنار تیم برای هدف بزرگ مان در این فصل تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما