شناسهٔ خبر: 66679387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار لرستان:

ایجاد اشتغال اولویت نخست مدیریت ارشد اجرایی استان است

استاندار لرستان: استاندار لرستان گفت: ایجاد اشتغال اولویت نخست مدیریت ارشد اجرایی استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با بیان اینکه ۴۲ مدرسه تخریبی دلفان باید تا شهریورماه سال آینده تعیین تکلیف و اعتبار مورد نیاز نوسازی و بازسازی آنها تامین شود، اظهار داشت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان باید حل این مشکل را با برنامه ریزی در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های مناسب کشاورزی و دامداری در دلفان تصریح کرد: رشته های تحصیلی دانشگاهی در مراکز آموزش عالی این شهرستان باید متناسب و در راستای بهره برداری از این ظرفیت ها باشد.

استاندار لرستان بر توسعه طرح های آبخیزداری در شهرستان های دلفان و سلسله تاکید و اضافه کرد: اجرای این طرح ها نقش مهمی در استفاده بهینه از آب و جلوگیری از سیلاب در اراضی پایین دست استان های لرستان و خوزستان دارد.

شفقت همچنین اولویت نخست مدیریت ارشد اجرایی استان را ایجاد اشتغال برشمرد و تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف مهم نیازمند فکر و برنامه هستیم تا با ایجاد اشتغال پایدار به افزایش سطح رفاه عمومی کمک شود.

وی ایجاد زیرساخت‌ها را از دیگر اولویت ها دانست و افزود: راه و شهرسازی، برق، آب، گاز و دیگر دستگاه های مرتبط موظف هستند در راستای تحقق این هدف تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما