شناسهٔ خبر: 66679329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

موافقت دفتر رهبری با تعطیلی روز شنبه

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصویب تعطیلی روز شنبه در جلسه امروز مجلس گفت: سه مرجع تقلید و همچنین دفتر رهبر انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها مشکلی نداشتند، این مسئله به معنای آن است که این مصوبه از نظر شرعی مشکل ندارد. 

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در صحن مجلس، اظهار داشت: اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعطیلی شنبه‌ها موافق بودند، زیرا معتقد بودند نباید فرصت‌های تعامل اقتصادی با جهان را از دست بدهیم. 

وی با اشاره به استفتاء از دفاتر ۳ مرجع تقلید و همچنین رهبر انقلاب درباره تعطیلی شنبه‌ها، گفت: هر سه مرجع تقلید و همچنین دفتر رهبر انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها مشکلی نداشتند این مسئله به معنای آن است که این مصوبه از نظر شرعی مشکل ندارد. اسماعیلی تصریح کرد: از این رو انتظار این است که شورای نگهبان نسبت به این مصوبه نه از نظر قانونی و نه از نظر شرعی ایرادی وارد نکند. 

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر شورای نگهبان طی ۱۰ روز آینده این مصوبه را تایید و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه‌ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود

نظر شما