شناسهٔ خبر: 66679310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پشت پرده بازی کردن ستاره پرسپولیس با پای مصدوم!

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس با وجود مصدومیت، همچنان برای این تیم بازی می کند.

صاحب‌خبر -

چند روز پیش رضا درویش در مصاحبه ای به تمجید از بازیکنان پرسپولیس پرداخت و از آن ها به خاطر تلاششان برای پیراهن این باشگاه تشکر کرد. مدیرعامل پرسپولیس در صحبت های خود به نکته مهمی هم اشاره کرد. او گفت مثلا مدافع خارجی ما با مصدومیت برای پرسپولیس بازی می کند و این نشان دهنده تعصب و وفاداری این بازیکن به پرسپولیس است.

گولسیانی در بازی برگشت با ذوب آهن مصدوم شد و در چند بازی برای تیمش نتوانست به میدان برود. بعد از چند هفته هم با رفع مصدومیتش به ترکیب پرسپولیس بازگشت و یکی از ستون های خط دفاعی این تیم به حساب می آید. اما پشت پرده ادعای مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه گولسیانی با درد و مصدومیت برای پرسپولیس بازی می کند چیست؟

پشت پرده بازی کردن ستاره پرسپولیس با پای مصدوم!

ماجرا از این قرار است که حدود یک ماه دیگر بازی های یورو ۲۰۲۴ در آلمان برگزار خواهد شد و ستاره پرسپولیس به همراه تیم ملی کشورش یعنی گرجستان باید در این رقابت ها حاضر شود. حضور در یورو برای گولسیانی از اهمییت بسیار بالایی برخوردار است و این بازیکن تحت هیچ شرایطی نمی خواهد این رقابت ها را از دست بدهد. از همین رو درد را به جان می خرد و می خواهد خودش را در فرم مطلوب نگه دارد تا عضوی از تیم ملی کشورش در این رقابت های بسیار مهم باشد.

نظر شما