شناسهٔ خبر: 66679013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در راستای تسهیلگری؛

مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع را برطرف کنند

بجنورد_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تسهیلگری و رفع موانع با بانک‌های استان مشکلات را بررسی و با تعامل موانع را برطرف نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخرموحدی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان شمالی که در سالن جلسات اداره کل اقتصادی و امور دارایی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا سهم بیشتری از اعتبارات برای توسعه استان و افزایش تولید جذب شود تا برای کسانی که در زمینه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان کار می‌کنند، شرایطی بهتری فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه استاندار در رأس استان برای جذب این تسهیلات و پیشبرد بهتر فرایند با پیگیری و مذاکرات در حال تلاش است، افزود: با پل ارتباطی که استاندار در دیدار با وزیران اقتصادی ایجاد کرده باید به عنوان یک فرصت نگریسته شود و از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان شمالی تصریح کرد: در راستای تسهیلگری و رفع موانع پیش رو، مدیران دستگاه‌های اجرایی با بانک‌های استان مشکلات را بررسی و با تعامل، موانع را برطرف نمایند.
فخرموحدی گفت: باید سهم طرح‌های پیشران اقتصادی در بخش‌های مختلف خراسان شمالی که قابلیت دریافت تسهیلات دارند، شناسایی شده و فرایند جذب اعتبار و تسهیلات تسهیل شود تا شاهد برگشت اعتبارات نباشیم.

وی گفت: با عملیاتی کردن کمیته اجرایی جهش تولید با مشارکت مردم، به سمت و سوی توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی حرکت می‌کنیم تا تأثیر اقتصادی آن در استان دیده شود.

نظر شما