شناسهٔ خبر: 66678408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جام باشگاه‌های پیشکسوتان/ استقلال چطور داربی را ۳ بر صفر برد؟

استقلال در داربی پیشکسوتان با نتیجه ۳ بر صفر پرسپولیس را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های تهران رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، استقلال و پرسپولیس دیروز (سه شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی دومین دوره جام باشگاهی پیشکسوتان تهران - یادواره محمد اشرفی به مصاف هم رفتند در زمین نوستالژیک میلان در خیابان جیحون به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید.

استقلال با نادر فریاد شیران، رضا نعلچگر، غلامرضا برهانزاده، محمد نوری، خسرو پارسا، محمد رضا شکور زاده،  حسن بالش آبادی، ابراهیم کلاهیان، بهروز پرورشخواه، هاشم حیدری، رضا خلیلپور، ناصر شهسواری، حمید لواسانی و پرسپولیس با بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، سعید نعیم آبادی، جهانگیر فتاحی، داود محبوب، شیرمحمدی، یعقوب فاطمی مقدم، حمید درخشان، پایان رافت، رمضان جعفری، عبدالله نژاد مقابل هم قرار گرفتند.

جام باشگاه‌های پیشکسوتان/ استقلال چطور داربی را ۳ بر صفر برد؟

گل‌های استقلال در این دیدار را بهروز پرورشخواه (دو بار) و هاشم حیدری به ثمر رساندند. نکته جالب این است که استقلال در همان ۱۰ دقیقه اول سه گلش را به ثمر رسانده است. همچنین برخلاف داربی‌های سال‌های اخیر که غالبا کسل‌کننده‌ترین بازی هفته لیگ برتر لقب می‌گیرد، داربی پیشکسوتان جذاب‌ترین و پرگل‌ترین دیدار این مرحله بود.

در دیگر بازی‌های این مرحله وحدت پس از تساوی بدون گل مقابل راه آهن، در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ برنده شد. هما و کیان هم با تساوی بدون گل به ضربات پنالتی رفت که هما با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید. همچنین گسترش با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد.

با این نتایج در مرحله نیمه نهایی هما مقابل گسترش قرار می‌گیرد و وحدت هم برابر استقلال صف‌آرایی می‌کند. پرسپولیس قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها بود که توسط استقلال حذف شد.

انتهای پیام

نظر شما