شناسهٔ خبر: 66678205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جدید سازمان صمت آذربایجان شرقی معرفی شد

مریم جودی

طی آیینی، عبدالحمید سرتیپی سکاندار جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی شد.

صاحب‌خبر -

مدیر کل سابق صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: فلسفه‌ی وجودی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و پذیرش مسئولیت چیزی جز خدمت به خلق خدا نیست و کسی که توفیق پیدا می‌کند باید قدردان این موفقیت باشد. در این جایگاه‌ها هر رفت و آمدی طبیعی است مهم این است که در هر سنگری بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

محمد جعفر عظمایی ادامه داد: باتوجه به تصمیمات استانی و وزارت از این به بعد در سنگر دیگری مشغول به خدمت خواهم بود و توفیق پیدا کردم که در اقتصاد استان و شهرستان محروم در منطقه ورزقان مشغول به ارائه خدمت باشم.

وی افزود: در مقطع زمانی فعلی ورود دشمن از حوزه‌ی اقتصاد خواهد بود هیچ جایگاه و سنگری مهم تر از سنگر اقتصاد نیست و باید در این حوزه تلاش صادقانه و تصمیم گیری عالمانه و حکیمانه داشته باشیم.

وی گفت: با اعتماد به ظرفیت بخش خصوصی شاهد نتایج و عملکرد خوبی بودیم

مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز گفت: از مقام عالی وزرات و استان که اعتماد کردند و این مسئولیت را بر عهده‌ی من گذاشتند کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانیم با کار و تلاش ایده‌ها و سیاست‌های وزرات را به نحو احسن پیاده کنیم.

عبدالحمید سرتیپی افزود: مبنای توسعه و توانمندی هر استان و کشوری بر اساس تولید ناخالص داخلی آن منطقه تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد و تولید ناخالص داخلی توانایی استان را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد، گفت: این تولید ناخالصی داخلی تصادفی و شانسی نبوده و برخی از فاکتورها را شامل می‌شود، اگر دنبال رشد و توسعه هستیم و می‌خواهیم شاخص‌های استانی پیشرفت کند باید فاکتورها را جلوی چشم داشته و برای تسهیل، ارتقا و عملیاتی کردن آن تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم عبدالحمید سرتیپی به عنوان مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات ۱۰ ماهه محمد جعفر عظمایی تقدیر شد.

انتهای پیام

نظر شما