شناسهٔ خبر: 66678204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پیشکسوت پرسپولیس: پرسپولیس محکوم به برد است/ مبادا تیم خوزستانی را دست‌کم بگیریم

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار اخیر این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی آسانی نبود. همان قدر که ما موقعیت خوب داشتیم به همان اندازه هم به حریف موقعیت دادیم که البته این به خاطر انگیزه بالای بازیکنان هوادار بود معمولاً هر تیمی مقابل پرسپولیس به میدان می‌آید انگیزه زیادی دارد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت هفته‌های اخیر و دیدارهای باقیمانده تا پایان فصل پرسپولیس چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان ندارد.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره دیدار اخیر این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی آسانی نبود. همان قدر که ما موقعیت خوب داشتیم به همان اندازه هم به حریف موقعیت دادیم که البته این به خاطر انگیزه بالای بازیکنان هوادار بود معمولاً هر تیمی مقابل پرسپولیس به میدان می‌آید انگیزه زیادی دارد.

وی افزود: البته نباید از خط حمله توانمند پرسپولیس در هفته‌های اخیر غافل شد که با حضور بازیکن ازبکستانی و ترکیب خوبی که با بازیکنان کنار دستی‌اش به دست آورده هر خط دفاعی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما در دیدار با هوادار دو گل زدیم و چند گل نزدیم که امیدوارم در بازی‌های آینده این موقعیت‌ها به این سادگی از دست نرود.

وی درباره دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی دو بر دو رسیدیم البته شرایط امروز پرسپولیس با دور رفت قابل مقایسه نیست اما به هر حال نباید این تیم را هم دست کم گرفت.

مهدوی با اشاره به شکست اخیر استقلال خوزستان مقابل نساجی گفت: نباید فریب شکست پرگل این تیم مقابل نساجی را بخوریم بلکه باید با تمام قوا به میدان برویم و این حریف را اصلاً دست کم نگیریم. قطعاً کوچکترین کم توجهی به دیدارهای باقیمانده تا پایان فصل می‌تواند شرایط پرسپولیس در صدر جدول را دستخوش تغییر و تحولات کند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در حال حاضر بخت خیلی زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و باید منتظر بازی‌های باقیمانده بماند. این خیلی خوب است که مسابقات در سه هفته‌ای باقیمانده همزمان برگزار می‌شود. در چنین شرایطی تکلیف تیم‌ها برای خودشان روشن است و دیگر نیازی به مسائل مربوط به بازی حریفان به وجود نمی‌آید.

مهدوی در پایان با اشاره به مسائل مربوط به اشتباهات داوری و موضوعاتی که در روزهای گذشته مطرح شد، تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید تمرکز پرسپولیس به خاطر این قبیل مسائل به هم بریزد. بازیکنان تیم پرسپولیس اینقدر تجربه دارند که به دور از هرگونه تنش و مسائل این چنینی خودشان را به مسابقات برسانند استوری علیرضا بیرانوند در پایان هفته اخیر لیگ برتر مشخص کرد که بچه‌های پرسپولیس به این راحتی دست از تلاش برای رسیدن به قهرمانی برنمی‌دارند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما