شناسهٔ خبر: 66678149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی با تکیه بر توان داخلی، آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از حریم هوایی کشور دفاع می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گردهمایی فصلی روحانیون مقیم مرکز و هماهنگ کننده‌های عقیدتی سیاسی‌های ارتش که در سالن اجتماعات شهید مطهری این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه نهاد روحانیت در دوران دفاع مقدس، در کنار دیگر رزمنده‌ها حضوری جدی داشته است، اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که روحانیت با حضور گسترده خود در آن نقش‌آفرینی کرد، دفاع مقدس بود که باید این نقش بیش از پیش به مردم شناسانده شود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در ادامه عنوان کرد: امروز موقعیت فعلی ما بسیار حساس است و اگر بخواهیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، باید قوی باشیم که این کار در بین نیرو‌های مسلح به خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه تجهیزات پدافندی در حراست از مرز‌های هوایی کشورمان نقشی خطیر را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت باید برای دفاع از خود قوی باشیم و امروز با تکیه بر توانمندی داخلی در راستای بومی‌سازی و ارتقای تجهیزات پدافندی به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز دنیا که همگی بومی هستند، مجهز هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات بومی و به‌روز آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از منافع ملی و امنیت مرز‌های هوایی و زیرساخت‌های کشورمان دفاع می‌کند.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام گفت: دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید؛ اگرچه در جنگ سخت متوجه توان دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح ما شده است، اما در جنگ نرم سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد؛ اما با توکل نیروهای ما بر خداوند و با رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه مردم در این زمینه نیز دشمن مأیوس خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی نیز در این گردهمایی، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف دینی، قرآنی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی و رسانه‌ای ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره با تبلیغات باطل بویژه بر روی نسل جوان سعی در تضعیف، تخریب و تحریف جبهه حق دارند، عنوان کرد: امروزه دشمن ایمان و اعتقادات مردم را مورد هجمه قرار داده است که فرماندهان جنگ نرم باید با تدبیر و دانش خود در زمینه جنگ نرم، در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای با دشمن مقابله و نسل جوان را از توطئه‌های شوم دشمن آگاه کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما